سرعت مرورگر گوشی تان را دو برابر کنید!

رسانه کلیک - کدهای هوشمند به مرورگر گوشی کمک می کند تا سرعتی دو برابر داشته باشند؛ در این مطلب یک اپلیکیشن کاربردی برای افزایش سرعت مرورگر گوشی معرفی شده است.

سرعت مرورگر گوشی تان را دو برابر کنید!

بسیاری از تلاش ها در راستای بهبود سرعت مرورگر وب موبایل منجر به گیر افتادن برخی قربانی ها می شود. بارگذاری سریع صفحات گوگل موبایل نحوه نمایش صفحات را تغییر می دهد، این در حالی است پروکسی ها خطر افرادی که ممکن است به اطلاعات مهم شما دست پیدا کنند را معرفی می کنند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، محققان راه حلی برای افزایش این عملکرد بدون خطرات احتمالی پیدا کرده اند. این روش که استفاده از نرم افزار Vroom (وی روم) است سرعت بارگذاری وب سایت های موبایل را جدا از ساختار و ماهیت سایت، با بهینه سازی فرآیند بارگذاری دو چندان می کند.

این روش منجر به بارگیری یک باره محتویات سایت و در نتیجه بالا رفتن سرعت مرورگر گوشی می شود.

معمولا مرورگر وب موبایل قبل از نشان دادن صفحه کامل تقریبا به پردازش ۱۰۰ لینک می پردازد که زمان زیادی صرف این فرآیند می شود. حال، نرم افزار Vroom اطلاعاتی که مرورگر برای بارگذاری صفحه نیاز دارد را دسته بندی می کند. هنگامی که این مروگر اطلاعاتی را درخواست می کند سرور نیز نشانه هایی در مورد سایر منابع مورد نیاز در اختیار Browser قرار داده و تحویل این محتوا را برای ایجاد بیشترین میزان استفاده از پردازنده های موبایل سازماندهی می کند.

ارسال نظر