تماشا کنید: بخش زامبی Call of Duty: WWII معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت مشهور اکتیویژن با همکاری استودیوی اسلج هلمز گیمز با انتشار تریلری رسما از بخش زامبی بازی ویدیویی Call of Duty: WWII رونمایی کرد.

تماشا کنید: بخش زامبی Call of Duty: WWII معرفی شد

پیش از رونمایی رسمی از بخش زامبی بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم، بسیاری از گیمرها و بازی بازان از وجود این بخش مهیج در نسخه جدید سری کال اف دیوتی با خبر بودند چرا که چند سالی است اکتیویژن و استودیوی های بازی ساز آن در کنار توسعه یک عنوان شوتر جنگی، بخش زامبی ای را نیز خلق می کنند که بازیکنان کمی از جنگ های واقعی فاصله گیرند. جالب اینجاست که بخش زامبی سری Call of Duty یکی از محبوب ترین بخش های بازی به شمار می رود که توانسته نظر بازی بازان زیادی را به خود جلب کند.

اما با توجه به اینکه نسخه جدید سری کال اف دیوتی در دنیای مدرن و آینده جریان ندارد و به ریشه های اصلی خود یعنی جنگ جهانی دوم بازگشته، حضور بخش زامبی در این بازی کمی عجیب به نظر می رسید؛ ولی اکتیویژن سیاست خود را تغییر نداده و مجددا شاهد حضور این بخش در بازی Call of Duty جدید هستیم. در جریان نمایشگاه بزرگ مامیک کان (Comic-Con) سال میلادی جاری، شرکت اکتیویژن و استودیوی اسلج هلمز گیمز که وظیفه ساخت و توسعه بازی Call of Duty: WWII را برعهده دارد، با انتشار تریلری از بخش زامبی این عنوان ویدیویی مورد انتظار رونمایی کردند.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Call of Duty: WWII روایت گر دوران جنگ جهانی دوم خواهد بود و از این رو بخش زامبی بازی بر روی سربازان زامبی نازی ها تمرکز کرده است. به علاوه، استودیوی اسلج هلمز گیمز نیز داستان جداگانه ای برای بخش زامبی بازی در نظر گرفته است. بر اساس ادعای سازندگان بازی، بخش زامبی بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم که با نام Nazi Zombies شناخته می شود، در محیط های بسیار تاریک و ترسناک جریان دارد و تیم سازنده بازی نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا تجربه ای ترسناک را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

در ادامه شما را به تماشای ویدیو (تریلر) رسمی بخش زامبی (Nazi Zombies) عنوان Call of Duty: WWII دعوت می نماییم.

سازندگان در خصوص این بخش توضیح دادند:

در بخش زامبی بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم، بازی بازان به دهکده سرد و اسرار آمیز Bavarian واقع در Mittelburg کشور آمان سفر می کنند که قصد بازگردانی آثار هنری با ارزش به سرقت رفته شده توسط قدرت Axis در جنگ جهانی دوم را دارند. این دهکده ترسناک دارای کلیدی پنهانی است که قدرت باورنکردنی و فوق العاده ای دارد. همه چیز در خصوص زامبی ها ترسناک به نظر می رسند و با طرح های شوم بازیکنان باید ارتش نازی شکست ناپذیر را از بین ببرند.

یکی از اعضای استودیوی اسلج هلمز گیمز در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد:

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII با نسخه های پیشین این مجموعه کاملا متفاوت است. بازیکنان در این بخش به محیط های تاریک و ترسناک می روند و به نابودی ارتش زامبی نازی ها می پردازند. این بخش بسیار ترسناک خواهد بود.

بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است بخش زامبی نازی نیز در زمان مذکور در دسترس تمامی خریداران بازی خواهد بود. به علاوه، بنا به قرارداد نوشته شده میان دو شرکت Activision و سونی، نسخه بتا و آزمایشی این عنوان ویدیویی در تاریخ ۲۵ آگوست امسال (۳ شهریور ماه ۹۶) به مدت سه روز و به صورت انحصاری در اختیاران پیش خریداران و کاربران کنسول پلی استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه این نسخه برای پلتفرم پی سی اعلام نشده است.

ارسال نظر