پیش فروش Watch Dogs 2 آغاز شد

با توجه به اینکه کمتر از دو ماه دیگر مراسم E3 سال جاری آغاز خواهد شد، کم کم شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از نسخه دوم بازی واچ داگز ۲ هستیم! پس از عرضه ضعیف و نا موفق نسخه اول بازی واچ داگز در سال میلادی ۲۰۱۴، کمپانی بزرگ یوبی سافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه بعدی این بازی را نیز تولید و عرضه کند. خوشبختانه ایده ها و خلاقیت هایی که در بازی Watch Dogs به کار رفته بودند، نظر بسیاری از گیمرها و منتقدان را به خود جلب کرد که متاسفانه این عنوان، هرگز نتوانست از پتانسیل خود به خوبی و به نحو احسن استفاده کند. چندی پیش، شایعه ای مبنی بر اینکه نسخه دوم این بازی از دایرکت ایکس ۱۲ استفاده می کند، به گوش رسید که حال نوبت به پیش فروش این بازی رسیده است. ساعاتی پیش، وب سایت بزرگ و معتبر گیم استاپ، عنوان واچ داگز ۲ را در لیست عناوین پیش فروش قرار داده و شما با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این خرده فروش، می توانید هم اکنون این بازی را پیش خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پیش فروش Watch Dogs 2 آغاز شد

پس از عرضه ضعیف و نا موفق نسخه اول بازی واچ داگز در سال میلادی ۲۰۱۴، کمپانی بزرگ یوبی سافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه بعدی این بازی را نیز تولید و عرضه کند. خوشبختانه ایده ها و خلاقیت هایی که در بازی Watch Dogs به کار رفته بودند، نظر بسیاری از گیمرها و منتقدان را به خود جلب کرد که متاسفانه این عنوان، هرگز نتوانست از پتانسیل خود به خوبی و به نحو احسن استفاده کند. چندی پیش، شایعه ای مبنی بر اینکه نسخه دوم این بازی از دایرکت ایکس ۱۲ استفاده می کند، به گوش رسید که حال نوبت به پیش فروش این بازی رسیده است. ساعاتی پیش، وب سایت بزرگ و معتبر گیم استاپ، عنوان واچ داگز ۲ را در لیست عناوین پیش فروش قرار داده و شما با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این خرده فروش، می توانید هم اکنون این بازی را پیش خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، نسخه اول مجموعه Watch Dogs، بر روی شخصیت ایدن پیرس متمرکز بود! آیدن پیرس یک هکر بسیار حرفه ای است که ماشین او در یک تونل مورد حمله قرار می گیرد و همسر و فرزند خود را از دست می دهد. او پس از این واقعه، قصد دارد که اتقام قتل خانواده خود را از قاتلان بگیرد که برای این انتقام، از هک کردن دستگاه های شهر شیکاکو استفاده می کند. آیدن پیرس به کمک شبکه کامپیوتری شهر شیکاگو، تمامی چراغ های قرمز و ترافیک، سیستم فاضلاب، دوربین های مداربسته شهری، سیستم امنیتی شهر و سیستم های مختلف دیگر را هک می کند تا بتواند به راحتی انتقام خود را از دشمنان بگیرد.

در مراسم بزرگ E3 سال ۲۰۱۴، کمپانی یوبی سافت در کنفرانس رسمی خود، اولین نسخه مجموعه واچ داگز را معرفی کرد. در زمان معرفی این بازی ویدیویی، تریلری از گیم پلی بازی به نمایش گذاشته شد که همه گیمرها و علاقه مندان را مجذوب خود کرد. گرافیک خارق العاده و گیم پلی جذاب در این تریلر آشکارانه موج می زد؛ به طوری که همه گیمرها و منتقدان، بازی واچ داگز را رقیب سرسخت فرانچایز Grand Theft Auto خطاب کردند. گویا تمامی تریلرها و ویدیو های منتشر شده از این بازی، تنها جنبه تبلیغاتی داشته اند چرا که در زمان عرضه بازی، تمامی انتظارات گیمرها برآورده نشد و شاهد یک گرافیک نسبتا پایین و گیم پلی نه چندان جذاب بودیم. پس از عرضه این بازی، بسیاری از کاربران در سراسر فضای مجازی با انتشار ویدیویی هایی از این عنوان، گیم پلی بازی را با گیم پلی ویدیوهای تبلیغاتی کمپانی یوبی سافت مقایسه کردند و در نهایت، عنوان Watch Dogs، لقت ناامید کننده ترین بازی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد.

مدتی پیش، کمپانی AMD با انتشار پستی در وب سایت رسمی خود، تایید کرد که بازی واچ داگز ۲ از آخرین AIP کارت گرافیک های کمپانی مایکروسافت یعنی دایرکت ایکس ۱۲ استفاده می کند. همچنین این بازی در کارگاه های شرکت ای ام دی در حال توسعه می باشد و به همین خاطر، نسخه دوم این سری، هماهنگی بیشتری با کارت گرافیک های کمپانی AMD خواهد داشت. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــا کلیک کنید.

http://static2.gamespot.com/uploads/original/536/5360430/2735292-watch_dogs_profiler_wiiu_1416328393.jpg

حال پس از چند روز از ادعا کمپانی ای ام دی، خرده فروش بزرگ GameStop، در فروشگاه رسمی خود، عنوان Watch Dogs 2 را در لیست عناوین پیش فروش قرار داده و هم اکنون کاربران و طرفداران این سری، می توانند با مراجعه به این فروشگاه و پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار، نسخه دوم این عنوان محبوب را پیش خرید کنند. متاسفانه خرده فروش گیم استاپ، هیچ صحبتی از تاریخ عرضه این بازی به میان نیاورده و تنها این عنوان را برای پیش فروش قرار داده است. اگر چه هنوز نمی دانیم که در نسخه بعدی این فرانچایز، داستان شخصیت آیدن پیرس ادامه خواهد داشت و گیمرها کماکان سیستم های شهر های ایالات متحده آمریکا را هک خواهند کرد یا خیر!

البته هنوز اطلاعات زیادی در خصوص نسخه دوم این مجموعه در دسترس نیست چرا که کمپانی یوبی سافت، تا به امروز تنها نسخه دوم بازی واچ داگز را به صورت رسمی تایید کرده و این عنوان هنوز توسط یوبی سافت معرفی نشده است. کمپانی یوبی سافت، در اوایل سال میلادی جاری، گزارش مالی خود را در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار داد که در این گزارش مالی، عرضه نسخه دوم بازی واچ داگز تایید شده بود. طبق جزئیات و شایعه های منتشر شده، احتمال می رود که بازی Watch Dogs 2 در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود و جایگزین خوبی برای بازی اساسین کرید باشد. همان طور که می دانید، امسال هیچ نسخه ای از فرانچایز اساسین کرید منتشر نخواهد شد و گویا یوبی سافت تمرکز خود را بر روی ساخت عنوان واچ داگز ۲ قرار داده است. احتمال می رود که بازی Watch Dogs 2 در کنفرانس کمپانی یوبی سافت و در مراسم باشکوه E3 2016 به صورت رسمی معرفی شود. رسانه کلیک، در صورت انتشار هرگونه خبر در این زمینه، آن را به اطلاع شما خواهد رساند. همراه ما باشید...

نسخه اول بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می ماه سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم یعنی ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، Wii U و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه دوم بازی واچ داگز چیست؟ به نظر شما، این عنوان در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟ آیا در نمایشگاه E3 2016، شاهد معرفی این بازی ویدیویی خواهیم بود؟ چه حدس هایی در زمینه داستان بازی Watch Dogs 2 می زنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر