تماشا کنید؛ پروژکتور اینتراکتیو اکسپریا کمپانی سونی

کمپانی سونی پروژکتوری با عنوان interactive Xperia را معرفی کرده است که هدف اصلی این پروژکتور تبدیل کردن سطوح عادی به فضایی برای ارائه تکنولوژی است.

تماشا کنید؛ پروژکتور اینتراکتیو اکسپریا کمپانی سونی

به گزارش کلیک ، تصور کنید تا چند سال آینده هر جسمی در خانه شما تبدیل به سطحی اینتر اکتیو و یا حساس شود، به عبارت دیگر تصور کنید بر روی در و دیوار خانه شما نشانه هایی وجود دارد که با لمس کردن هر یک از نشانه ها عملی به صورت خودکار انجام شود. این سطوح اینتر اکتیو به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پیغام بفرستید، تماس بگیرید، تماس تصویری داشته باشید و بسیاری از فعالیت های روزانه خود را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. شاید این صحنه را به کرات در فیلم های تخیلی دیده باشید که فرد در هوا بر روی نشانه هایی کلیک می کند و در واقع در هوا چیزی وجود ندارد، به وسیله نور اطلاعاتی در هوا نقش بسته شده است و شخصیت نیز با اشاره کردن به سمت هر آیکون از امکانات استفاده می کند، امروز سونی با معرفی پروژه خود در صدد واقعی کردن این رؤیا گام برداشته است.

تماشا کنید؛ پروژه اینتراکتیو اکسپریا کمپانی سونی

امروز در MWC در اسپانیا، سونی از پروژه ساختار دستگاه با قابلیت اینتر اکتیو بودن، رونمایی کرد. در واقع اگر بخواهیم این پروژه را با زبان ساده تر توضیح دهیم می توانیم بگوییم که قابلیت اینتر اکتیو هر سطحی را به تبلت شما تبدیل می کند و شما می توانید به راحتی از این سطح به عنوان یک رابط استفاده کنید و کارهای روزمره خود را انجام دهید.

سونی در این نمایشگاه در سالن ۲ به ارائه محصولات خود می پردازد، براساس گزارش ها انبوهی از خبرنگاران و روزنامه نگاران در رابطه با پروژکتور جدید سونی از مسئول غرفه سؤال‌هایی می پرسند و مسئول غرفه نیز به دلیل عدم اشتیاق یا عدم توانایی توضیح زیادی در این رابطه ارائه نمی دهد. در صورت فراگیر شدن این تکنولوژی بی شک بسیاری از کاربران اندروید و iOS از این قابلیت استفاده می کنند و مشتاق به تهیه آن می شوند.

اطلاعات دقیق و زیادی در رابطه با این پروژه عرضه نشده است و براساس تصاویر و ویدئوهای ارائه شده می توان دریافت که این دستگاه، نمایش دهنده صفحه مورد نظر بر روی سطوح، به وسیله Wi-Fi و یا کابل به گوشی هوشمند متصل می شود و قابلیت استفاده از این دستگاه به این طریق فراهم می شود.

تماشا کنید؛ پروژه اینتراکتیو اکسپریا کمپانی سونی

تماشا کنید؛ پروژه اینتراکتیو اکسپریا کمپانی سونی

انتظار می رود این دستگاه در آینده با پیشرفت های بسیاری همراه باشد، این دستگاه هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت افزاری جای مانور بسیاری دارد و در هر صورت اگر این دستگاه و این پروژه بتواند جای خود را در دنیای تکنولوژی به خوبی باز کند، بسیاری از کمپانی های سازنده برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید و iOS در جهت ساخت برنامه هایی هماهنگ با این پلتفرم برمی آیند.

سونی هنوز خبری مبنی بر زمان ارائه این تکنولوژی به بازار منتشر نکرده است و هنوز قیمت گذاری انجام نشده است، ولی اگر بخواهیم واقع بین باشیم نباید انتظار داشته باشیم تا این تکنولوژی به زودی وارد دنیای فناوری شود.

ارسال نظر