تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

رسانه کلیک - تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy، بخش های مختلف بازی از جمله دیالوگ ها، گیم پلی، مبارزات و تعقیب و گریزها را به نمایش می گذارد.

تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

بی شک بازی Uncharted 4: A Thief's End یکی از بهترین عناوین ویدیویی کنسول پلی استیشن ۴ به شمار می رود که به لطف گیم پلی و داستان درگیرکننده، طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کرده است. پس از موفقیت چشم گیر این عنوان، ناتی داگ تصمیم به ساخت بسته الحاقی ای به نام Uncharted: The Lost Legacy گرفت تا همچنان این مجموعه را زنده نگه دارد. بر خلاف تصور، این دی ال سی به خودی خود یک بازی کامل به حساب می آید چرا که مدت زمان گیم پلی آن تقریبا با مدت گیم پلی نسخه اول بازی آنچارتد برابری می کند.

از آنجا که تنها چند روز به انتشار نسخه نهایی بازی Uncharted: The Lost Legacy زمان باقی مانده، شرکت سرگرمی تعاملی سونی با همکاری استودیوی ناتی داگ، تریلر جدیدی از این عنوان فوق العاده منتشر کرد. در حالی که سونی این ویدیو را یک تریلر خطاب می کند، اما با مشاهده آن متوجه می شویم که شباهت زیادی به تیزر تبلیغات تلویزیونی دارد! با این وجود، این تریلر ۳۰ ثانیه ای، به سرعت بخش های مختلف بازی از جمله دیالوگ ها، گیم پلی، مبارزات و تعقیب و گریزها را به نمایش می گذارد.

در این تریلر، شاهد دیالوگ های مهم، مبارزات، صحنه های مبارزه ای با پای پیاده و پرش از صخره ها و همچنین شلیک موشک «کلویی» به هلی کوپتر هستیم. آن طور که به نظر می رسد، سونی قصد دارد علاقه مندان را به تجربه این بسته الحاقی غنی مشتاق تر کند چرا که بهترین صحنات بازی را به کمک این ویدیو به تصویر کشیده است.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای این ویدیوی فوق العاده دعوت می نماید.

جهت دریافت و دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این نوشته کلیک کنید.

گفتنی است؛ بسته الحاقی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۲۲ آگوست سال میلادی جاری مصادف با ۳۱ مرداد ماه سال ۹۶ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. هم اکنون علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص مجموعه آنچارتد می توانند با پرداخت مبلغ ۴۹٫۹۹ دلار، این بسته الحاقی غنی و مهیج را از فروشگاه پلی استیشن استور پیش خرید کنند. در این صورت، ناتی داگ یک آواتار ویژه به صورت رایگان به پیش خریداران هدیه خواهد داد.

اگر خاطرتان باشد، پس از انتشار نسخه چهارم بازی آنچارتد، استودیوی ناتی داگ رسما اعلام کرد که بازیکنان و طرفداران هرگز به انتشار نسخه پنجم این مجموعه امیدوار نباشند چرا که در نسخه چهارم ماجراجویی شخصیت محبوب «نیتن دریک» به اتمام می رسد. این در حالی است که چندی پیش یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ، آقای شاون اسکایگ، در گفت و گو با رسانه The Daily Star از پروژه بعدی ناتی داگ سخن گفت. به گفته ایشان، در حال حاضر استودیوی ناتی داگ مملو از محتویات و ایده های نو برای عناوین ویدیویی جدید است که احتمالا پس از انتشار بازی The Last of Us Part II، شاهد عرضه نسخه پنجم بازی Uncharted و یا یک عنوان کاملا جدید و با سبکی متفاوت باشیم. جهت مشاهده متن کامل خبر، اینجــــــــــا کلیک کنید.

به علاوه، تهیه کنندگان بازی Uncharted: The Lost Legacy در مصاحبه اخیر خود اشاره کردند که سری آنچارتد به شخصیت دوست داشتنی «نیتن دریک» خلاصه نمی شود بلکه فراتر از این کاراکتر و سایر شخصیت های حاضر در بازی است! به بیان دیگر، دو شخصیت جدید به نام های «کلویی و نیدین» که در این بسته الحاقی همراه بازیکنان خواهند بود، رنگ و بوی جدیدی به فرانچایز آنچارتد خواهند بخشید. ناتی داگ مدعی است که هنوز بازیکنان در جریان گذشته این دو شخصیت جدید نیستند و هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارند. به عنوان مثال، داستانی درگیرکننده در در مورد نیدین وجود دارد که اصلا قابل پیش بینی نیست و بازیکنان هیچی از آن نمی دانند. به همین خاطر، بسته الحاقی The Lost Legacy یکی از بهترین نسخه های مجموعه آنچارتد تلقی می شود.

ارسال نظر