بخش چند نفره بازی Destiny 2 شما را میخکوب می‌کند!

رسانه کلیک - استودیوی بانجی با همکاری شرکت اکتیویژن، تریلر جدیدی با محوریت بخش چند نفره و آنلاین بازی Destiny 2 منتشر کرد.

بخش چند نفره بازی Destiny 2 شما را میخکوب می‌کند!

بدون شک بازی دستینی ۲ یکی از مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری به شمار می رود که پس از عرضه نسخه اول آن، طرفداران زیادی کسب کرد. نسخه اول این مجموعه رکورد بی نظیری را برای اکتیویژن به ثبت رساند به طوری که پس از فروش خارق العاده بازی، این شرکت به ساخت دنباله مجموعه مشغول شد. اگرچه سازندگان در ساخت نسخه اول بازی دستینی کمی کوتاهی کردند و به دلیل سیاست های اشتباه، بیشتر تمرکز خود را بر روی بسته الحاقی این عنوان ویدیویی قرار دادند که این امر منجر به تشکیل دو جامعه کاربری متفاوت در بازی (کاربران عادی و کاربران سیزن پس) شد.

همچنین بازی Destiny بر روی پلتفرم پی سی منتشر نشد و یکی از مهمترین و پرسودترین پلتفرم های بازی های ویدیویی را از دست داد. آن طور که به نظر می رسد، گویا استودیوی بانجی سیاست های اشتباه های خود را در ساخت و توسعه نسخه دوم بازی دستینی اصلاح کرد و نوید یک عنوان فوق العاده جذاب را به طرفداران پر و پا قرص بازی داده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو با همکاری شرکت نامدار اکتیویژن، ویدیوی جدیدی از بخش چند نفره و حالت حالت ۴ به ۴ (۴v4) بازی Destiny 2 منتشر کرده که ضمن نمایش گیم پلی بازی، بازیکنان را با سه کلاس مختلف Titan، Hunter و Warlock آشنا می کند. هر کدام از سه کلاس مذکور، سلاح، وظایف، قابلیت ها و قدرت های منحصر به فردی دارند که بازیکنان بر اساس سلیقه خود، پیش از آغاز هر مسابقه یکی از آن ها را انتخاب خواهند کرد. شایان به ذکر است بخش چند نفره بازی دستینی ۲ تنها به حالت ۴ به ۴ (۴v4) خلاصه نشده بلکه شامل حالت های زیادی از جمله Strike، Classic Destiny Control، Countdown و... می شود.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای این ویدیوی مهیج دعوت می کند.

جهت دریافت و دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این نوشته کلیک کنید.

گفتنی است؛ مدتی پیش نسخه بتا و آزمایشی بازی دستینی ۲ برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت. از آنجا که حجم بازیکنان پی سی نسبت به بازیکنان کنسول ها بیشتر است، سازندگان نسخه آزمایشی پلتفرم پی سی را با کمی تاخیر عرضه خواهند کرد. بدین خاطر، پی سی بازها از تاریخ ۲۸ آگوست سال میلادی جاری (۶ شهریور) الی ۳۱ آگوست امسال (۹ شهریور) قادر به تجربه این نسخه خواهند بود. همچنین اگر از سیستم رایانه شخصی مطمئن نیستید، می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی را اینجـــــــــــا مشاهده فرمایید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر نمی توان از روی نسخه آزمایشی در خصوص نسخه نهایی بازی اظهار نظر کرد چرا که قاعدتا این نسخه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند؛ اما خوشبخانه اغلب منتقدان و بازیکنان نسخه کنسولی از تجربه نسخه بتا رضایت داشتند. با این اقدام، شرکت اکتیویژن و استودیوی بانجی قصد دارند که پیش از انتشار نسخه نهایی عنوان دستینی ۲، تمامی سرورهای بازی را مورد بررسی قرار دهند تا طرفداران و بازیکنان با مشکلات و خطاهای اتصال به سرور مواجه نشوند.

عنوان مورد انتظار Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. متاسفانه پی سی بازها برای دسترسی به نسخه نهایی بازی باید کمی بیشتر صبر کنند چرا که این نسخه با کمی تاخیر در روز ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان ماه ۹۶) در سراسر جهان عرضه می شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر، امکان پیش خرید بازی در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و بتل نت فراهم شده که در صورت پیش خرید، مزایایی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

ارسال نظر