با چهار ویژگی جدید watchOS 4.3 آشنا شوید

رسانه کلیک - اپل به تازگی آپدیت جدید سیستم عامل واچ او اس 4.3 را برای دارندگان اپل واچ عرضه کرده است. در این مطلب می خواهیم با چهار ویژگی جدید آن آشنا شویم.

با چهار ویژگی جدید watchOS 4.3 آشنا شوید

ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ بر پایه سیستم عامل watchOS طراحی شده است. مهندسان کوپرتینویی ظرف سال های اخیر تلاش کرده اند تا ویژگی های جدید و جذابی به آن اضافه کرده و به این ترتیب کاربران را ترغیب به خرید این محصول کنند. سیستم عامل واچ او اس 4.3 اخیرا برای دارندگان اپل واچ عرضه شده و می خواهیم با هم نگاهی به قابلیت های جدید آن بیاندازیم.

واچ او اس 4.3

واچ فیس سیری هوشمندتر در سیستم عامل واچ او اس 4.3

واچ فیس سیری در watchOS 4.3 هوشمند تر شده و قابلیت Activity به آن اضافه شده است. به این ترتیب می توانید فعالیت های روزانه خود را در واچ فیس سیری نیز پیگیری کنید. با وجود این ویژگی کاربران دیگر نیازی به باز کردن اپلیکیشن مربوطه نداشته و بدون منتقل شدن میان واچ فیس های دیگر می توانند فعالیت های خود را مرور کنند.

واچ او اس 4.3

کنترل بهتر موزیک های در حال پخش روی آیفون در سیستم عامل واچ او اس 4.3

در watchOS 4.3 با سبک جدیدی در زمینه کنترل موزیک های در حال پخش روی آیفون روبرو هستیم. قابلیتی که در سیستم عامل واچ او اس 4 حذف شد تا کاربران زیادی را ناامید کند!

در آپدیت جدید شاهد بخش تازه ای به نام On iPhone در اپلیکیشن موزیک اپل واچ هستیم که کاربران می توانند به پلی لیست ها، آلبوم ها و موزیک های قرار گرفته روی آیفون خود دسترسی داشته باشند. به این ترتیب شما می توانید موزیک های در حال پخش روی آیفون را به صورت کامل کنترل کنید و این در حالی است که تا پیش از این، کاربران تنها قادر به رفتن به ترک قبل یا بعد بودند.

به عنوان اولین بار نیز دارندگان اپل واچ می توانند به صورت مستقیم موزیک در حال پخش را به ایرپاد انتقال دهند و در کنار آن، امکان کنترل صدا و موزیک در حال پخش روی هوم پاد نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است.

واچ او اس 4.3

بهبود حالت Nightstand در سیستم عامل واچ او اس 4.3

قابلیت Nightstand به اپل واچ این اجازه را می دهد تا در هنگام شارژ شدن دستگاه، مواردی مانند ساعت، تاریخ و آلارم های تنظیم شده را به نمایش بگذارد. تا پیش از این آپدیت، این قابلیت تنها با حالت افقی سازگار بود و اگر در میانه های شب از خواب بیدار می شدید و قصد دیدن ساعت را داشتید، باید اپل واچ را به حالت افقی نگه می داشتید.

در آپدیت جدید سیستم عامل واچ او اس 4.3 حالت عمودی نیز به آن اضافه شده و ازین پس هر گاه اپل واچ شما روی شارژرهای مختلف به حالت افقی قرار گرفته بود، می توانید بدون نیاز به چرخاندن آن از ساعت، تاریخ و یا آلارم های تنظیم شده آگاهی پیدا کنید.

واچ او اس 4.3

رفع انبوهی از ایرادات در سیستم عامل واچ او اس 4.3

مانند همیشه اپل آپدیت جدید سیستم عامل های خود را با رفع انبوهی از ایرادات همراه کرده است. پس می توانید با اطمینان کامل از روان تر شدن و بهبود کارایی، آپدیت جدید سیستم عامل اپل واچ را روی دستگاه خود نصب کنید.

برخی از کاربرانی که از نسخه آزمایشی سیستم عامل واچ او اس 4.3 استفاده می کردند به این موضوع اشاره داشتند که میزان شارژ باتری به صورت دقیق نمایش داده نمی شود. این مشکل در نسخه عمومی برطرف شده است.

اگر از اپل واچ استفاده می کنید و آپدیت جدید را نصب کرده اید، لطفا نظرات خود پیرامون تغییرات آن را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر