چگونه با گوگل تماس بگیریم؟

رسانه کلیک  - گوگل به عنوان بزرگترین شرکت فناوری دنیا، به کاربران خود این اجازه را داده است که بتوانند از راه های مختلفی با این شرکت ارتباط برقرار کنند. روش های مختلف تماس با گوگل در این مطلب تشریح شده است.

چگونه با گوگل تماس بگیریم؟

شاید تاکنون شما هم با شرکت های مبتنی بر وب به مشکلاتی برخورد کرده و به سختی توانستید با آن ها تماس برقرار کنید. برخی کاربران معتقدند توییتر در زمینه برقراری ارتباط توانسته به خوبی عمل کند به این صورت که کاربران توییتر می توانند به راحتی انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند. اما تماس با دیگر شرکت ها مانند فیس بوک بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است.

گوگل هم مانند توییتر در چند سال اخیر توانسته راه های برقراری ارتباط را برای مشتری ها و کاربران خود باز بگذارد تا بتوانند گفتگوی آسانتری با این شرکت داشته باشند. از همین رو، در صورت نیاز اگر قصد تماس با گوگل را داشته باشید، گزینه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ابتدا اولین راه برقراری ارتباط را با یک آدرس پستی شروع می کنیم. اگرچه گوگل اکنون یکی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان است، اما هنوز هم از برخی روش های قدیمی خود دست برنداشته و کاربران می توانند به جای ایمیل از نامه پستی عادی استفاده کنند.

به همین جهت می توانید با ارسال نامه به نشانی زیر با شرکت گوگل ارتباط برقرار کنید:

Google Inc

1600 Amphitheatre Parkway

Mountain View, CA 94043

United States

شاید در دنیای مدرن امروزی کمتر کسی را بشناسیم که از نوشتن نامه برای برقراری ارتباط استفاده کند؛ بنابراین اگر این روش برایتان مشکل است، می توانید از طریق شماره های زیر با گوگل تماس بگیرید.

Google Wi-Fi: +1-844-442-3693

Chromecast Audio: 1-844-400-CAST

Google Home products: 1-855-971-9121

شایان ذکر است؛ مردم آمریکا می توانند از طریق یک چت زنده با نماینده های گوگل مکالمه کنند. این روش از تماس، به محصول، برنامه یا سرویسی بستگی دارد که مردم استفاده می کنند. برای اینکه اطمینان حاصل شود که آیا این سرویس چت آنلاین در دسترس است یا خیر می توان به قسمت مربوطه در صفحات پشتیبانی رسمی گوگل مراجعه کرد.

ارسال نظر