WeVideo ویرایشگر آنلاین ویدئو

اگر در یک شرایط بحرانی احتیاج به یک نرم افزار تدوین داشته باشید انتخابتان چیست؟ با کلیک همراه شوید تا پاسخی برای این سوال پیدا کنیم.

WeVideo ویرایشگر آنلاین ویدئو

به گزارش کلیک، بسیاری از کاربران کامپیوترهایی با مشخصات آنچنانی ندارند و سیستمشان بیشتر برای استفاده روزمره طراحی شده است. از طرف دیگر ضعف ویندوزهای 32 بیتی در اجرای نرم افزارهای ویرایشگر حرفه ای نسل جدید همچون Adobe Premiere و یا گران قیمت بودن این نرم افزارها، مشکلات عدیده دیگری پیش می آورد.

با توجه به همه این مسائل، بهترین راه حل برای استفاده از یک نرم افزار تدوین با کمترین امکانات چیست؟ راه حل مشخص است. ویرایشگر آنلاین ویدئو. پردازش ابری و استفاده از نرم افزارهای تحت وب این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. با یک جستجوی ساده تعداد زیادی ادیتور ویدئو پیدا می کنید اما WeVideo خدمات متفاوت و بهتری نسبت به سایرین ارائه می کند که بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف می سازد.

3 سطح کاربری مختلف "شخصی"، "تحصیلی" و "تجاری" در این وب‌سایت در نظر گرفته شده است و هریک استفاده کنندگان بسته به نوع مصرف خود امکان انتخاب بسته مورد نظر خود را دارند.

استفاده شخصی برای همه کاربران رایگان است و با ثبت نام در وب سایت WeVideo به سرعت امکان دسترسی به امکانات فوق العاده آن را دارید. پروژه های ویرایش شده خود را بصورت آنلاین ذخیره داشته باشید و در هر زمان و مکان دیگری که احتیاج به آن داشتید، با دسترسی به شبکه اینترنت، در آن اعمال تغییر نمایید.

سیستم این ویرایشگر به صورت پازلی بوده و خیلی سریع می توانید قطعات ویدئو را پشت سرهم قرار داده و تغییرات لازم را برروی آن اعمال نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت داستانی امکان ایجاد ویدئوهای کوتاه به وسیله عکس و اهنگ و استایل های آماده را دارید.

افکت ها و آهنگ های آماده، فریم های آماده و بسیاری موارد دیگر به شما در ساخت ویدئوهای جدید و با خلاقیت زیاد کمک خواهد کرد.

بعد از اتمام کار ویدئوی خود را با بهترین کیفیت خروجی گرفته و به صورت آنلاین در سرویس های اشتراک ویدئو همچون YouTube یا Vimeo ارسال کنید. در سایت های اشتراک فایل آپلود کنید یا آن را برروی رایانه خود دانلود نمایید. نکته قابل توجه امکان ذخیره مستقیم آن برروی DVD نیز وجود دارد که شما را از هر نرم افزار جانبی دیگر بی نیاز می سازد.

WeVideo با هوشمندی تمام یک Application همراه برای سیستم عامل اندروید و iOS نیز آماده کرده تا هرکجا که خواستید کار ویرایش ویدئو انجام دهید.

خدمات این وب‌سایت تا حجم 2 گیگابایت و کیفیت HD 720p رایگان است. اما درصورتی که احتیاج به خدمات بیشتری دارید باید مبلغی را به عنوان آبونمان بصورت ماهیانه بپردازید. لازم به ذکر است که آبونمان تجاری بهتر از خدمات آبونمان شخصی است و خدمات متنوع و بهتری را به کاربران ارائه می دهد.

ارسال نظر