احتمال حضور Bloodborne 2 در E3 امسال بسیار بالاست

به تازگی آقای توماس مالر با انتشار بیانیه ای، شک و شبه زیادی در میان طرفداران بازی Bloodborne ایجاد کرده است. وی در انجمن معتبر نئوجف اعلام کرد که به احتمال ۹۹ درصد شاهد حضور نسخه دوم بازی بلادبورن در مراسم E3 2017 خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

احتمال حضور Bloodborne 2 در E3 امسال بسیار بالاست

وی در انجمن معتبر نئوجف اعلام کرد که به احتمال ۹۹ درصد شاهد حضور نسخه دوم بازی بلادبورن در مراسم E3 2017 خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، اگر خبرهای دنیای گیم را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که استودیوی فرام سافت ور پس از انتشار دومین بسته الحاقی بازی محبوب Dark Souls 3 اعلام کرد که فعلا بر روی ساخت نسخه چهارم این مجموعه کار نمی کند و این مجموعه چند سالی استراحت خواهد کرد. اما این بدان معنا نیست که استودیوی فرام سافت ور در طول این چند سال فعالیتی نخواهد داشت چرا که بر اساس شایعه های جدید، اعضای این شرکت بر روی توسعه و ساخت نسخه دوم بازی Bloodborne مشغول به کار هستند.

در واقع بسیاری از طرفداران پر و پا قرص مجموعه بلادبورن و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ در انتظار رونمایی از بازی Bloodborne 2 هستند. از آنجا که کمتر از یک ماه به برگزاری بزرگترین مراسم گیم دنیا یعنی E3 باقی مانده، بسیاری از تحلیل گران و بازی بازان مدعی حضور این عنوان ویدیویی در کنفرانس مراسم E3 امسال شرکت سونی هستند.

چندی پیش یکی از کاربران عادی انجمن معتبر NeoGAF به صورت اتفاقی و شوخی پست جدیدی مبنی بر اینکه "آیا بازی بلادبورن ۲ در مراسم E3 سال میلادی جاری حضور دارد یا خیر؟" ایجاد کرد. با گذشت زمان و فعالیت سایر کاربران این فروم، این پست کمی جدی تر شد و تنش های زیادی در میان بازی بازان ایجاد کرد. آقای توماس مالر (Thomas Mahler)، یکی از بازی سازان استودیوی مون گیمز (سازنده عناوین ویدیویی Ori and the Blind Forest) که با فعالیت مستمر خود یکی از کاربران فعال انجمن نئوجف به شمار می رود، وارد بحث در این پست شد.

وی پیش بینی می کند به احتمال ۹۹ درصد بازی Bloodborne 2 در مراسم E3 امسال حضور دارد و سازندگان به صورت رسمی از این بازی رونمایی خواهند کرد. پست توماس مالر به شرح زیر است:

به احتمال ۹۹ درصد، بازی بلادبورن ۲ در مراسم E3 امسال رونمایی خواهد شد. ;-)

اینکه پیش بینی آقای توماس مالر را باور کنیم، کمی دشوار است. به نظر ایشان، مراسم E3 امسال زمان مناسبی برای رونمایی از نسخه دوم بازی بلادبورن می باشد و به همین خاطر، وی به احتمال ۹۹ درصد از رونمایی این بازی اطمینان دارد. از آنجا که ایشان یکی از بازی سازان مطرح دنیا شناخته می شود و در کارهای پشت پرده کمپانی های ناشر دخالت دارد، می توان به درستی سخنان او پی برد. پیش بینی ما از گفته های آقای توماس مالر این است که وی ۱ درصد را به عنوان ضریب اطمینان در نظر گرفته تا درصورتی که عنوان بلادبورن ۲ در طول کنفرانس E3 شرکت ژاپنی سونی رونمایی نشود، مورد بازخواست بازی بازان و طرفداران این مجموعه قرار نگیرد.

ممکن است ایشان با یکی از اعضای استودیوی فرام سافت ور در ارتباط باشد و به صورت غیرمستقیم از حضور Bloodborne 2 در این رویداد خبر می دهد. به هر حال، هنوز از صحت این موضوع آگاهی نداریم چرا که استودیوی فرام سافت ور و یا شرکت سونی هیچ واکنشی در خصوص این خبر نداشته اند. اگر گفته آقای توماس مالر (Thomas Mahler) درست باشد، به نظر می رسد که کمپانی سونی سورپرایز بزرگی برای طرفداران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ دارد. پس به احتمال زیاد، تا قبل از برگزاری مراسم E3 سال میلادی جاری شاهد انتشار جزئیات رسمی از این عنوان ویدیویی پرطرفدار نخواهیم بود.

بازی Bloodborne در تاریخ ۲۴ مارس سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۴ فروردین ماه سال ۹۴ به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. پس از انتشار بازی، شاهد نقدهای مثبت بازیکنان و منتقدان مطرح دنیا بودیم به طوری که میانگین نمرات اخذ شده این بازی، امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ می باشد که دستیابی به چنین امتیازی بیانگر یک شاهکار ویدیویی است. همچنین بازی Bloodborne به عنوان نامزد بهترین بازی سال از نظر طراحی، گیم پلی و... در بسیاری از جشنواره های گیم سراسر جهان انتخاب و در برخی از آن ها جوایزی را نیز کسب کرد. در حال حاضر به لطف گیم پلی جذاب، مجموعه دارک سولز و بازی بلادبورن به یکی از محبوب ترین عناوین نسل هشتم تبدیل شدند که طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده است.

شایان به ذکر است شرکت سونی در مراسم بزرگ E3 2017 حضور دارد. کنفرانس این کمپانی ژاپنی در ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر (به وقت تهران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود در طول این کنفرانس جزئیات و ویدیوهای بیشتری از نسخه دوم بازی فوق العاده The Last of Us، کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم و... منتشر شود. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید...

با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه مراسم E3 2017 در رسانه کلیک مراجعه کنید. E3 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با حضور بازی بی نظیر و مورد انتظار Bloodborne 2 در رویداد بزرگ E3 امسال چیست؟ آیا استودیوی فرام سافت ور از نسخه جدید این بازی رونمایی خواهد کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر