برنامه برندهای معتبر گوشی هوشمند جهان برای شرکت در CES 2017

نمایشگاه CES یا تجهیزات مصرفی الکترونیکی؛ در اوایل سال ۲۰۱۷ برگزار می شود و هر ساله در این نمایشگاه کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ، ال جی، هواوی و بسیاری از برندهای دیگر در کنفرانس های خبری محصولات جدید خود را معرفی می کنند، در سال ۲۰۱۷ باید منتظر رونمایی محصولات هیجان انگیزی از طرف برندهای معتبر باشیم.

برنامه برندهای معتبر گوشی هوشمند جهان برای شرکت در CES 2017

کلیک -CES در واقع بزرگ ترین رویداد و اجلاس فناوری سال است که هر ساله شاهد این رویداد بزرگ هستیم. CES نمایشگاه تجهیزات مصرفی الکترونیکی است و فقط شامل گوشی های هوشمند نمی شود بلکه هر ساله کمپانی های بزرگ در این رویداد از محصولات فناوری خود، گجت ها، وسایل خانگی و هر محصول در ارتباط با تکنولوژی روز رونمایی می کنند. نمایشگاه CES فرصت بسیار خوبی برای برند ها است تا محصولات جدید خود را به بهترین شکل رونمایی کنند و مخاطبان خود را از این طریق جذب کنند. در آستانه این نمایشگاه چشم بسیاری از رسانه ها و مخاطبان به کمپانی های معروف است، کمپانی های نظیر سامسونگ،LG، سونی، ایسوس و بسیاری از برندهای معتبر دیگر همیشه در مرکز توجه بوده اند و باید دید که این کمپانی ها برای CES 2017 چه چیزی در چنته دارند. رویداد CES2017 از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه ۲۰۱۷؛۱۶ الی ۱۹ دی ماه؛ در لاس وگاس، نوادا، برگزار می شود.

سامسونگ

برندهای معتبر در نمایشگاه CES 2017 چه برنامه ای دارند؟

سامسونگ در CES 2016 از تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S و ساعت هوشمند Gear S2 رونمایی کرد و این محصولات توانستند به خوبی در بازار وارد شوند. در CES 2017 خبری از گوشی هوشمندی نبود و به نظر می رسد که در CES 2017 نیز خبری از گوشی هوشمند بالا رده نیست. البته احتمالاتی نیز در رابطه با ارائه گوشی میان رده سری A وجود دارد و شاید در این یکی از میان رده های سری A رونمایی شود.

ال جی

برندهای معتبر در نمایشگاه CES 2017 چه برنامه ای دارند؟

در CES 2016 کمپانی ال جی از دو دستگاه اندروید میان رده خود با نام های LG K7 و LG K10 رونمایی کرد و این دستگاه ها میان رده های بسیار خوبی بودند و توانستند در بازار به خوبی بدرخشند. به نظر می رسد که ال جی در CES2017 از میان رده های خود LG V5، LG LV1/LV5 رونمایی کند. هنوز خبر قطعی از رونمایی LG G6 به عنوان پرچم دار در CES 2017 منتشر نشده است و این موضوع احتمال کمی دارد. علاوه بر این امکان عرضه LG G Flex 3 در CES 2017 وجود ندارد.

سونی

برندهای معتبر در نمایشگاه CES 2017 چه برنامه ای دارند؟

سونی در CES 2016 در زمینه های صوتی و تصویری و پلی استیشن ۴ فعالیت هایی داشت و در رابطه با دستگاه های هوشمند و موبایل خبری در CES2016 ارائه نشد. سونی از گوشی هوشمند خود، در واقع پرچم دار خود Xperia XZ حدود ۴ ماه پیش رونمایی کرد. به نظر می رسد که سونی در CES2017 در رابطه با واقعیت مجازی محصولاتی را ارائه کند.

HTC

زمان زیادی از رونمایی HTC10 گوشی هوشمند بالا رده HTC نگذشته است و به نظر می رسد که در CES2017 خبری از گوشی بالا رده نباشد. امکان عرضه دستگاه های واقعیت مجازی HTC در CES 2017 وجود دارد.

هواوی

در کنفرانس CEO،Richard Yu سخنرانی خواهد کرد. محصول جدید هواوی در سال ۲۰۱۷ بی شک محصولی در ابعاد بزرگ و یا فبلت نخواهد بود چون به تازگی هواوی از فبلت میت ۹ خود رونمایی کرده است. ممکن است ورژن آمریکایی میت ۹، در CES 2017 رونمایی شود و احتمال این موضوع بالا است. هنوز اخبار دقیق و درز کرده ای از هواوی به گوش نرسیده است ولی این گمان می رود که هواوی از ساعت هوشمند خود در CES 2017 رونمایی کند.

Honor

Honor ، یکی از زیر مجموعه های هواوی، برای اولین باری است که در CES به صورت مستقل به عرضه محصولات خود می پردازد و انتظار می رود که Honor از Honor Magic رونمایی کند. Honor Magic به احتمال زیاد یک دستگاه edge-to-edge خواهد بود.

ایسوس

ایسوس یکی از برندهای قدرتمند است که همیشه حرفی برای گفتن دارد و در زمینه های گوشی هوشمند، لپ تاپ؛ تبلت و بسیاری از محصولات دیگر پیشگام و موفق بوده است. در سالی که گذشت ایسوس از Asus ZenFone 3 رونمایی کرد و به نظر می رسد محصولی که از ایسوس در CES 2017 ارائه داده می شود، محصولی شبیه به Asus ZenFone 3 باشد. تصاویری نزدیک با زاویه بسته از دستگاهی با عنوان ایسوس لورفته است که در این تصویر، المانی شبیه به دوربین دوگانه مشاهده می شود ولی این اطلاعات همه در حد شایعه هستند و نمی توان به آن ها اطمینان کامل کرد. در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۶، تصاویری از گوشی هوشمندی با دوربین دوگانه تحت عنوان Asus ZenFone 3 Zoom از سایت Tenaa.com.cn منتشر شد که در این تصاویر دستگاه ایسوس با دوربین دوگانه مشاهده می شود، در هر صورت این موضوعات و بحث ها همه دارای درصدی خطا هستند و باید تا روز رونمایی محصول صبور باشیم.

برندهای معتبر در نمایشگاه CES 2017 چه برنامه ای دارند؟

شیائومی

برندهای معتبر در نمایشگاه CES 2017 چه برنامه ای دارند؟

براساس اظهارات شیائومی در CES 2017 شاهد محصولات بسیار منحصر به فردی از شیائومی خواهیم بود. هنوز جزئیات زیادی از محصولات شیائومی در CES 2017 منتشر نشده است و شیائومی نسبت به درز اخبار محصولات جدید خود بسیار سخت گیر است. این احتمال می رود که در CES 2017 ما شاهد رونمایی از گوشی هوشمند بالا رده ای از شیائومی باشیم.

ارسال نظر