در سال ۲۰۱۷ گوشی های هوشمند از چه تکنولوژی هایی بهره مند خواهند بود؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۶، بازار بحث در رابطه با تازه های تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ بسیار داغ است، در این مقاله به بررسی تکنولوژی هایی می پردازیم که انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ بر روی بسیاری از گوشی های هوشمند قرار گرفته باشد.

در سال ۲۰۱۷ گوشی های هوشمند از چه تکنولوژی هایی بهره مند خواهند بود؟

کلیک -سال ۲۰۱۶ رو به پایان است و بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به دنیای فناوری در انتظار این هستند که در سال ۲۰۱۷ با چه دستگاه ها و گجت هایی رو به رو خواهند بود. هر ساله ما شاهد رشد و پیشرفت در زمینه گوشی های هوشمند هستیم، در این مقاله ما به ۵ مورد از تکنولوژی های مورد انتظار برای گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ اشاره می کنیم، انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ بسیاری از گوشی های هوشمند دارای چنین تکنولوژی هایی باشند.

۱-صفحه نمایش ۴K: صفحه نمایش دستگاه های هوشمند هر روز رو به پیشرفت است، در سالی که گذشت برخی از کمپانی ها دستگاه های هوشمندی با صفحه نمایش ۴K را وارد بازار کردند، در هر صورت انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷ بیشتر محصولات جدید کمپانی ها مجهز به صفحه نمایش ۴K باشد. پرچم دار بعدی سامسونگ، گلکسی S8 نیز یکی از جنجال برانگیزترین دستگاه های این روزها است که نیامده حاشیه های زیادی درست کرده است، انتظار می رود که این دستگاه نیز از صفحه نمایش ۴K بهره مند باشد، ولی هنوز خبر رسمی در این رابطه از طرف سامسونگ ارائه نشده است.

در سال 2017 گوشی های هوشمند از چه تکنولوژی هایی بهره مند خواهند بود؟

۲-صفحه نمایش Edge-to-edge: صفحه نمایش Edge-to-edge، به زبان ساده تر لبه به لبه، صفحه ای نمایشی است که درصد بیشتری از سطح رویه گوشی هوشمند را تشکیل می دهد، انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ دستگاه های هوشمند رو به نازک تر شدن بروند و هم چنین صفحه نمایش لبه به لبه نیز یکی از موضوعاتی است که مورد توجه قرار گرفته است. تاکنون اطلاعاتی از گلکسی S8 منتشر شده است که نشان می دهد که صفحه نمایش این دستگاه نیز به احتمال زیاد لبه به لبه خواهد بود.

در سال 2017 گوشی های هوشمند از چه تکنولوژی هایی بهره مند خواهند بود؟

۳-بلوتوث ۵٫۰: در سال ۲۰۱۷ نسل جدیدی از بلوتوث با عنوان بلوتوث ۵٫۰ عرضه می شود که قدرت بیشتری دارد و توانایی دریافت امواج از پشت دیوار ها را نیز خواهد داشت.

۴-قدرت یافتن پردازنده ها: امروزه با بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی های هوشمند این دستگاه ها نیاز به پردازنده های قوی تر و باتری های قدرتمند تر نیز دارند، رشد تکنولوژی در این زمینه بی شک تأثیر بسیار زیادی بر قدرت دستگاه های هوشمند خواهد گذاشت.

در سال 2017 گوشی های هوشمند از چه تکنولوژی هایی بهره مند خواهند بود؟

۵-دوربین دوگانه: تا به امروز بسیاری از گوشی های هوشمند دارای دوربین دوگانه بوده اند و در اواخر سال ۲۰۱۶ نیز شاهد ارائه گوشی های هوشمند زیادی با دوربین دوگانه بودیم. از جمله این دستگاه های می توانیم به آیفون ۷ پلاس و ال جی V20 اشاره کنیم. انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ شاهد دستگاهی بیشتری با دوربین دوگانه باشیم.

ارسال نظر