اطلاع از داغ ترین موضوعات روز جهان با استفاده از ویژگی جدید گوگل پلی

اپلیکیشن گوگل پلی به تازگی ویژگی جدیدی را به این برنامه اضافه کرده است که نیاز بسیاری از کاربران را رفع خواهد کرد. گزینه تازه ترین ها  (Trending) که بعد از گزینه (entertainment) قرار گرفته است؛ به معرفی تازه ترین کتاب های منتشر شده، آلبوم های موسیقی و حتی فیلم های روز می پردازد.

اطلاع از داغ ترین موضوعات روز جهان با استفاده از ویژگی جدید گوگل پلی

به گزارش کلیک، اپلیکیشن گوگل پلی را می توان یکی از معتبرترین برنامه ها به منظور دانلود و دریافت اپلیکیشن ها دانست که با بروزرسانی هریک در زمان معین محبوبیت خاصی در گوشی های هوشمند تحت سیستم عامل اندروید پیدا کرده است.

با بالارفتن میزان استفاده از گوشی های هوشمند و در راستای آن رقابت میان طراحان اپلیکیشن ها، اضافه شدن ویژگی های تازه باعث داغ تر شدن میدان رقابت میان طراحان شده است. شرکت گوگل با بروزرسانی اپلیکیشن گوگل پلی امکاناتی را به این نرم افزار اضافه کرده است که کاربران را از انتخاب نرم افزارهای دیگر بی نیاز کرده است.

امکاناتی از قبیل اطلاع از بروزترین محصولات منتشر شده نظیر کتاب، موسیقی و فیلم ها این امکان را به مخاطب می دهد تا با قرار گرفتن در معرض تازه ترین ها اقدام به خرید و فراهم کردن آن ها کنند.

برای مثال اطلاع از آخرین فیلم منتشر شده از کارگردان محبوب شما این امکان را به شما می دهد تا با کسب اطلاع از جزئیات انتخاب بهتری را داشته باشید.

به گفته مدیران شرکت گوگل این امکانات در بروزرسانی بعدی گوگل پلی که تا چند روز آتی منتشر می شود در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر