اپلیکیشن جدید واتس کال تلفیقی از وایبر و واتس اپ

نرم افزارهای پیام رسان از جمله نرم افزارهای پر کاربردی هستند که کاربران گوشی های هوشمند با اکثر سیستم عامل ها از آن ها استفاده می کنند. اخیرا اپلیکیشن پیام رسان جدیدی با نام واتس کال به کاربران ارائه شده است که تلفیقی است از اپلیکیشن های وایبر و واتس اپ.

اپلیکیشن جدید واتس کال تلفیقی از وایبر و واتس اپ

به گزارش کلیک، دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای کاربرانی که از نرم افزارهای پیام رسان روی گوشی های خود به دلیل محدودیت ها و معایب آن ها استفاده نمی کنند وجود ندارد. از نظر بسیاری از کاربران نرم افزارهای پیام رسان از جمله نرم افزارهای بسیار کاربردی هستند که نه تنها کار با آن ساده و آسان است بلکه برای در تماس بودن با دوستان و آشنایان با صرفه و کاربردی هستند. اما همین کاربران همیشه از عدم امنیت و برخی مشکلات این پیام رسان ها شکایت و گله دارند. مثلا اپلکیشنی مثل اسکایپ از آن دسته نرم افزارهای بسیار کاربردی است که بسیاری از کاربران برای تماس های ویدیویی چه بین خود و دوستانشان و حتی برای تماس های تجاری بین خود و شرکا نیز از آن استفاده می کنند. این نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت طراحی و تولید شده است و هر روز بر قابلیت ها و امکانات آن افزوده می شود و قابل نصب بر روی تمام سیستم عامل ها نیز هست. اما این نرم افزار کاربردی محدودیت هایی نیز دارد از جمله این محدودیت ها قطعی هایی است که هر از چند گاه رخ می دهد. اما اپلیکیشن دیگری که کاربران و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد وایبر است که البته این پیام رسان پر طرفدار نیز ایرادات و مشکلات خود را دارد. واتس اپ نیز از جمله اپلیکیشن های دیگر است که کاربران و طرفدارن زیادی را در سراسر دنیا از آن خود کرده است. از جمله امتیازات این اپلکیشن افزایش امنیت این اپلیکیشن است. اما متاسفانه در چند ماه اخیر خبرهایی مبنی بر دسترسی به اطلاعات کاربران فیسبوک از طریق این اپلیکیشن منتشر شد که کاربران زیادی را نگران کرد.

نصویر شماره 1

خوشبختانه اخیرا اپلکیشنی به بازار عرضه شده است با نام واتس کال یا WhatsCall . این اپلیکیشن پیام رسان رایگان توسط شرکت Cheetah Mobile طراحی و تولید شده است. این شرکت در واقع شاخه ای از شرکت سیلیکون ولی است که در زمینه طراحی و تولید محتوای ایمن کار می کند و از جمله افتخارات آن پشتیبانی سایبری است.

واتس کال کاملا رایگان است و کاربران می توانند از آن برای دریافت تماس های تلفنی با استفاده از شماره های واقعی و نه شماره های تصاودفی و یا مجازی استفاده کنند. قابلیتی که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن های پیام رسان متمایز می کند، عدم نیاز به شبکه وای فای است. این پیام رسان می تواند با استفاده از اتصالات ۴G نیز کار خود را انجام دهد و به کاربران خود سرویس دهد.

تصویر شماره 2

کاربران با استفاده از این پیام رسان می توانند به راحتی با دوستان و افرادی که می خواهند از حال آن ها با خبر باشندف در تماس دایمی باشند. امنیت و حفظ اطلاعات شخصی در واتس کال بسیار بالا است و حفظ اطلاعات شخصی کاربران از طریق این اپلکیشن در نهایت دقت انجام می شود.

ارسال نظر