گلکسی S8 چه ظاهری خواهد داشت؟

طراحان براساس اطلاعات لورفته از گلکسی S8، ظاهر و مدلی را برای این گوشی هوشمند طراحی کرده اند که قرار است پرچم دار بعدی سامسونگ باشد.

گلکسی S8 چه ظاهری خواهد داشت؟

به گزارش کلیک ، تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با گلکسی S8 لو رفته است و بسیاری از رسانه ها در رابطه با این پرچم دار خبرهایی منتظر کرده اند. خبرهای درز کرده نشان می دهند که گلکسی S8 قرار است صفحه نمایشی بسیار با کیفیت و لبه به لبه دستگاه داشته باشد. حسگر اثر انگشت S8 قرار است در زیر صفحه نمایش این دستگاه قرار داشته باشد و در این دستگاه به احتمال زیاد دکمه هوم حذف خواهد شد.

اگر به تصاویر ارائه شده توجه کنیم متوجه دوربین دوگانه جلو این دستگاه می شویم که اطلاعات لورفته نشان می دهد که دوربین جلو S8 دوگانه خواهد بود. در سال اخیر شاهد گوشی های هوشمند سامسونگ با عنوان گلکسی S7 و S7 edge بودیم که در نسخه EDGE شاهد خمیدگی در گوشه های دستگاه بودیم و حالا باید ببینیم در نسخه EDGE گلکسی S8 نیز شاهد این خمیدگی خواهیم بود یا نه و یا اصلاً این نسخه از این دستگاه منتشر می شود یا نه.

گلکسی S8 چه ظاهری خواهد داشت؟

در واقع S8 در صدد است که شکست بزرگ نوت ۷ را جبران کند و به نظر بسیاری از منتقدان سامسونگ باید بیشتر انرژی و وقت خود را بر روی سخت افزار و عملکرد درست باتری S8 بگذارد تا ظاهر این دستگاه، در هر صورت به نظر می رسد که این دستگاه از ظاهر بسیار منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

یکی از تغییرات بسیار بزرگی که در سری S8 احتمال داده می شود، حذف جک هدفون این دستگاه ها است. بعد از آیفون و موتورولا حالا نوبت به سامسونگ است تا به جرگه بدون جک هدفون ها بپیوندد. حذف جک سه میلیمتری هدفون در آیفون مخالفان بسیار زیادی داشت و به نظر می رسد که سامسونگ نیز با این کار با مخالفان بسیار زیادی مواجه شود.

سوالات زیادی در رابطه با حسگر اثر انگشت این دستگاه وجود دارد وبسیاری از مخاطبان و رسانه ها در صدد هستند که در رابطه با چگونگی این عملکرد اطلاعاتی داشته باشند. سوالات زیادی در رابطه با گلکسی S8 وجود دارد ولی باید صبر کرد و دید شایعات تا چه اندازه درست از آب در می آیند.

ارسال نظر