بررسی برجسته ترین ویژگی گلکسی S8 سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۸ و برادر بزرگ ترش گلکسی اس۸ پلاس هفته گذشته به نمایش در آمدند و کاربران بازارهایی خاص می توانند از همین حالا این دو پرچم دار را پیش خرید نمایند.

بررسی برجسته ترین ویژگی گلکسی S8 سامسونگ

کلیک - مطمئنا در آینده نگاه عمیق تر و مو شکافانه تری به این دو پرچم دار بزرگ خواهیم انداخت، اما در حال حاضر قصد داریم به یکی از ویژگی های برجسته و بهبودهای قابل توجه این دو گوشی نسبت به سری های پیشین بیاندازیم و آن چیزی نیست جز دوربین.

سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را همانند گلکسی اس ۷ با یک تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و دوربینی دوگانه روانه بازار خواهد کرد. این شرکت از دو سازنده برای ساخت این دوربین ها استفاده می کند، سامسونگ و سونی. برخی از گوشی های گلکسی S8 مجهز به سنسور ISOCELL S5K2L2 سامسونگ خواهند بود، در حالی که برخی دیگر با سنسور IMX333 سونی عرضه می شوند. هیچ کدام از این دو مدل پیش از این در بازار حضور نداشته اند و گلکسی اس ۸ اولین نمونه استفاده کننده از آن ها خواهد بود.

پیش از این که سامسونگ اعلام کند که گلکسی اس ۸ با یک لنز عرضه خواهد شد، شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که سازنده گوشی قصد دارد از یک دوربین دوگانه بر روی پرچم دار خود استفاده کند. سامسونگ هم خیلی سریع این شایعات را رد کرد.

حالا به نظر می رسد که سامسونگ از این شایعات بر روی گلکسی اس ۸ پلاس استفاده کرده و قصد راه اندازی آن را بر روی گلکسی اس ۸ پلاس دارد. تصاویری هم از یک نمونه اولیه از این گوشی با دوربینی دوگانه در پشت دستگاه در چین منتشر شده است که تا حد زیادی تاییدی بر شایعات اولیه می باشد.

البته هنوز قضاوت در این مورد زود به نظر می رسد و آن گونه هم که در تصاویر نسبتا بی کیفیتی که منتشر شده بود مشاهده شد، این دوربین دوگانه بسیار بد از آب در آمده، در نتیجه بهتر است تا تایید نهایی سامسونگ صبر کنیم. با اخبار تکمیلی این دو گوشی همراه باشید.

ارسال نظر