سرانجام شبکه ملی اطلاعات چیست؟

محمود واعظی در مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت ارتباطات زیرساخت، عنوان کرد: راه اندازی پروژه های شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک از جمله برنامه های مدنظر دولت می باشد.

سرانجام شبکه ملی اطلاعات چیست؟

به گزارش کلیک، وزیر ارتباطات در ادامه افزود: آقای جهانگرد (معاون وزیر ارتباطات) فردی ایده آل گرا هستند و می خواهند شبکه ملی اطلاعات 100 درصد انجام شود و بعد از آن رونمایی کنند اما من می گویم این شبکه باید زودتر رونمایی شود و مشکلات آن را در پروسه زمانی برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به این موضوع که زمان اجرا و تحویل این پروژه ها هفته دولت سال آینده خواهد بود، بیان کرد: امروز تلاش زیادی برای توسعه شبکه زیرساخت انجام شد و از همین جا اعلام می کنم که سال آینده باید این ظرفیت به 2 برابر افزایش یابد.

واعظی گفت: ریاست سازمان تنظیم مقررات نیز باید به دنبال ابتکار در راستای خدمت رسانی در این حوزه باشد و طرح های جدیدی را از جمله در حوزه تولید محتوا برای تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارائه کند.

وی اظهار داشت: 20 درصد از 900 هزار فارغ التحصیل سالانه دانشگاه ها در حوزه مخابرات و IT هستند. براین اساس می توان با ایجاد فضای تولید محتوا، برای این فارغ التحصیلان شغل ایجاد کرد.

ارسال نظر