آینده سری بازی Infamous چه خواهد شد؟

بدون شک فرانچایز Infamous یکی از محبوب ترین مجموعه بازی های ویدیویی برای گیمرهای کنسول پلی استیشن محسوب می شود.

آینده سری بازی Infamous چه خواهد شد؟

کلیک - در رابطه با ساخت سری های بعدی این فراچایز تا به امروز شایعات مختلفی در فضای مجازی منتشر شده است که متاسفانه منبع معتبری این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده بود. خوشبختانه امروز رئیس استودیوی جهانی کمپانی سونی، اقای Scott Rohde در مصاحبه ای به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ساخت سری بعدی فرانچایز محبوب Infamous را در سر دارد. در ادامه خبر، همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

رئیس استودیوی جهانی کمپانی سونی، آقای Scott Rohde، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت معتبر Kinda Funny Games درباره برنامه های شرکت سونی در خصوص بازی Infamous این چنین کفت:

"بهترین راه برای جواب دادن به سوال های کاربران درباره آینده سری Infamous، باید بگویم که ما هرگز نمی توانیم یکی از بزرگ ترین فرانچایزهای محبوب خودمان را فراموش کنیم. ما همیشه برای ساخت سری جدید از مجموعه Infamous استقبال و از این فرانچایز حمایت میکنیم."

عنوان Infamous: Second Son که تا الان آخرین بازی منتشر شده از فرانچایز Infamous است، در ماه مارس سال 2014 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. همچنین بازی محبوب Infamous: First Light برای کنسول نسل هشتم سونی منتشر شده است. این دو عنوان توسط استودیوی Sucker Punch (یکی از استودیوی های کمپانی سونی) ساخته شدند. پس از انتشار این دو بازی، متاسفانه تا به امروز از نسخه جدید این فرانچایز رونمایی نشده است.

در این مصاحبه اشاره هایی به بازی جدید استودیوی Sucker Punch نیز شده است. آقای Scott Rohde در این مصاحبه اعلام کرد که هم اکنون بازی جدیدی توسط این استودیو در حال ساخت است که این عنوان در حال تست مراحل اولیه خود می باشد. البته این عنوان هنوز توسط کمپانی سونی معرفی نشده است اما قابل بازی است! آقای Scott Rohde به همراه آقای Shuhei Yoshida، رئیس بخش پلی استیشن کمپانی سونی) اخیرا این بازی را تجربه کردند. ایشان درباره این بازی گفت:

بازی سرگرم کننده ای خواهد بود!

ایشان در ادامه اضافه کرد:

هم اکنون این بازی در حال تست مراحل اولیه خود می باشد و هنوز هیچ چیزی ثابت و مشخص نیست و احتمال دارد بسیاری از موارد تغییر پیدا کند.

مشخص نیست که این بازی ناشناس، یک بازی جدید از مجموعه محبوب Infamous باشد یا خیر. وبسایت Kinda Funny Game در ادامه از آقای Sucker Punch پرسید که استودیوی های دیگر کمپانی سونی هم اکنون در حال ساخت چه بازی های دیگری هستند؟ متاسفانه ایشان از پاسخ دادن به این سوال خود داری کرد اما گفت و گویی درباره بازی جدید استودیوی Sony Santa Monica، سازنده فرانچایز God of War انجام داد که در زیر می توانید مشاهده کنید:

"لبخند روی لب های من و خوشحالی من بخاطر این است که واقعا نمی توانم صبر کنم تا از پروزهای جدید استودیوی Sony Santa Monica صحبت کنم. من از پیشرفت ها و این بازی جدید بسیار هیجان انگیز هستم و متاسفانه وقت آن فرا نرسیده تا اطلاعاتی از این بازی برای شما بازگو کنم."

اگر اخبار دنیای گیم و سال گذشته را به یاد داشته باشید، حتما اطلاع دارید که سال گذشته کمپانی سونی به صورت رسمی اعلام کرد که استودیوی Sony Santa Monica در حال ساخت یک عنوان جدید از فزانچایز محبوب God of War برای کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 است. با اینکه یک سال از زمان اعلام این خبر از سوی برند سونی زمان می گذرد اما تا به امروز اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است. در صورت انتشار خبر، حتما در رسانه کلیک خبر مربوطه را منتشر خواهیم کرد.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده از این مصاحبه، آقای رود درباره بازی جدید Uncharted: Golden Abyss (این عنوان هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است) نیز صحبت هایی کرد. ایشان درباره این بازی ادعا کرد که پروژه ساخت بازی Uncharted: Golden Abyss پیشرفت خوبی کرده است. شایان به ذکر است که بازی Uncharted: Golden Abyss توسط استودیوی Sony Bend برای کنسول PlayStation 4 در حال ساخت است. بازی قبلی این استودیو به سال 2012 و به بازی Uncharted: Fight for Fortune باز میگردد.

دیدگاه شما در خصوص مصاحبه و صحبت های آقای Sucker Punch چه بود؟ به نظر شما نسخه جدید فرانچایز Infamous در چه تاریخ معرفی خواهد شد؟ دیدگاه های شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر