تصمیم سامسونگ در مورد گلکسی های نوت ۷ چیست؟

سامسونگ قصد دارد با گلکسی های نوت ۷ چه کار کند؟ آیا بعد از جمع آوری این مدل از قطعات آن در گوشی های تولیدی بعدی استفاده می کند؟

تصمیم سامسونگ در مورد گلکسی های نوت ۷ چیست؟

به گزارش کلیک، اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید حتما می دانید که چرا گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ از بازار جمع آوری شد. اما در حال حاضر این سوال پیش می آید که شرکت سامسونگ چه تصمیمی در رابطه با این گوشی های جمع آری شده گرفته است؟

آیا این گوشی‌ها کاملا نابود می ‌شوند یا اینکه اجزای آن ها قرار است جدا شده و بازیافت شوند؟ یا اینکه در گوشی‌ های آینده سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرند؟ به هر حال همه این موارد می توانند گزینه های پیش رو سامسونگ باشند. اما کنار همه این ها یک گزینه دیگر نیز وجود دارد که کمی خطرناک به نظر می رسد.

بنا بر گزارشی سامسونگ این گزینه‌ را هم در نظر دارد که گوشی‌ های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازار هایی مثل هند و ویتنام بفروشد تا کمی از ضرر بزرگ مربوط به این گوشی جبران بشود. به این ترتیب این شرکت لازم نیست این مدل‌ ها را نابود کند.

شاید ایده مطرح شده در نگاه اول بد به نظر نرسد اما با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ هنوز نمی‌ داند مشکل نوت ۷ دقیقا چه بود عرضه دوباره این گوشی ها به بازار کار عاقلانه ای نیست.

از طرفی سامسونگ نیز قطعا نمی خواهد بازار های هند و ویتنام هم از سال ۲۰۱۷ از خبرهای نوت های ریفربیشد شده انفجاری پر شود. برای دانستن سرنوشت گلکسی های نوت ۷ باید منتظر تصمیم سامسونگ باشیم.

ارسال نظر