ماجرای ایمیل عجیب سامسونگ چه بود؟

یک ایمیل عجیب از طرف سامسونگ به سازندگان مستقل ارسال‌شده که حاوی نام کاربری و کلمه عبور بوده است و این امر این نگرانی را ایجاد کرده که شاید شرکت هک شده است. اما این شرکت الکترونیک خاطرنشان کرده است که جای نگرانی نیست.

ماجرای ایمیل عجیب سامسونگ چه بود؟

به گزارش کلیک، اوایل هفته بسیاری از افراد یک ایمیل از طرف سامسونگ با عنوان "اطلاعات لاگین شما برای SDP" دریافت کردند که حاوی نام کاربری و کلمه عبور وب‌سایت سازندگان سامسونگ بود. یک لینک "لاگین" در زیر این اطلاعات آن‌ها را به صفحه اصلی هدایت می‌کرد و طوری به نظر می‌رسید که انگار یک حمله فیشینگ است.

یک روز بعد ایمیل دوم دریافت شد و این بار عذرخواهی برای ایمیل قبلی بود و توضیح داده‌شده بود که این اتفاق به دلیل یک مشکل فنی رخ‌داده است. سامسونگ گفته است "تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دیگر این اتفاق نیافتد."

برای روشن شدن موضوع با سامسونگ تماس گرفته شد و این‌طور مشخص شد که یک غافلگیری برای سازندگان مستقل درراه است.

این شرکت توضیح داد "اوایل هفته آینده یک برنامه جدید را رونمایی خواهیم کرد. درحالی‌که هنوز مشغول کار بر روی بخش‌های نهایی برنامه بر روی وب‌سایت هستیم، برخی اعضا ایمیلی از ما دریافت کرده‌اند که حاوی لینک بوده است و لینک مذکور تا چند روز آینده آماده نخواهد بود."

ما فورا ایمیلی به دریافت‌کنندگان ایمیل قبلی ارسال کردیم. می‌خواهیم به اعضا اطمینان دهیم که سامسونگ و شبکه سازندگان آن امن‌وامان هستند و هفته آینده حتما سری به وب‌سایت بزنند."

سامسونگ تلاش زیادی برای حمایت جامعه سازندگانش در سال‌های اخیر انجام داده است. برای ادامه این روند، پورتال جدید باید ویژگی‌های جدید و جالبی داشته باشد.

ارسال نظر