معرفی سایتی که تمام اطلاعات وبگردی کاربران جهان را رصد می کند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید غیر از تاریخچه جستجو، مرورگرتان چه چیزهای دیگری را می تواند در مورد شما ذخیره کند و شما را ردیابی نماید.

معرفی سایتی که تمام اطلاعات وبگردی کاربران جهان را رصد می کند

کلیک - بسیاری از شما احتمالا از این واقعیت آگاه هستید که مرورگر اینترنت اطلاعات شما را ردیابی می کند، به عنوان مثال تاریخچه مرور را ردیابی می کند. آنچه که شما نمی دانید این است که ممکن است مرورگر خیلی بیشتر از این ها به ردیابی شما مشغول باشد.

وب سایتی به نام Clickclickclick می تواند به شما در فهم این موضوع کمک کند که اطلاعات مرور شما چگونه ردیابی می شود.

هنگام مراجعه به این صفحه، اگر شما از ردیابی شدنتان شوکه شده باشید، ممکن است بخواهید از آن خارج شوید.

clickclickclick-achievements_new

زمانی که به صفحه کلیک وارد می شوید، دکمه سبز را فشار دهید، دستورات خود به خود برای شما خوانده می شود (اسپیکر سیستم را فعال کنید تا صدا را بشنوید). در زمانی که در سایت هستید، هر حرکت و واکنشی که انجام دهید به صورت نوشتاری بر روی صفحه برای شما به نمایش در می آید. از زمان ورد تا زمانی که خارج شوید. حتی زمانی که بر روی دکمه سبز فشار می دهید. به هر سمتی که ماوس را حرکت می دهید، بالا، پایین، چپ یا راست، همه را ثبت می کند. حتی زمانی که غیرفعال هستید، آن را نیز ثبت می کند.

clickclickclick-achievements-unlock_new

گزارشات بر روی صفحه نشان می دهد که چقدر از اعمال و حرکات کاربر ردیابی می شود. این وب سایت به عنوان یک راه برای بالا بردن آگاهی افراد در مورد چگونگی ردیابی از راه دور و بدون اینکه فرد خودش بداند ایجاد شده است.

ارسال نظر