هر آنچه لازم است در مورد بازی جنجالی Pokeman بدانید

بازی پوکیمون گو که یک بازی واقعیت افزوده برای تلفن‌های هوشمند است، روز گذشته منتشر شد. این بازی بر روی اندروید و iOS کار می‌کند و به همراه آن یک مچ‌بند مخصوص برای بازی تعاملی استفاده می‌شود.

هر آنچه لازم است در مورد بازی جنجالی Pokeman بدانید

به گزارش کلیک، طرفداران پوکیمون امروز با یک خبر هیجان‌انگیز از خواب بیدار شدند. پوکیمون عاقبت منتشر شد. این تابستان منتظر دیدن افراد زیادی در خیابان‌ها باشید که در حال شکار پوکیمون هستند و با سایر بازیکنان مبارزه می‌کنند و همه این فعالیت‌ها از طریق گوشی‌های هوشمند و واقعیت افزوده انجام می‌شود.

Pokemon Go چیست؟

پوکیمون گو یک بازی رایگان است که توسط Niantic برای اندروید و iOS ساخته‌شده است. ممکن است نام این شرکت را برای یک بازی واقعیت افزوده دیگر یعنی Ingress به خاطر داشته باشید. درواقع رویدادها و اشیای بازی مکانی در محل زندگی ما خواهند داشت. برای دسترسی به آن‌ها شما باید منزل یا محل کار را ترک کرده و به مکان خاصی بروید. به دنیا از طریق صفحه گوشی خود نگاه می‌کنید و یک منظره یاب ساده تصاویر دوربین شما را با اشیای ۳D مخلوط می‌کند.

در مورد بازی پوکیمون گو اشیا موجودات شناخته‌شده هستند. شما نقش یک مربی را بر عهده می‌گیرید و باید تا جایی که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید. پوکیمون‌های مختلف را می‌توان در مکان‌های جغرافیایی مختلف مانند کنار دریا یا رودخانه پیدا کرد. این امر کاربر را تشویق می‌کند تا بخش‌های مختلف شهر را کشف و به نقاط مختلف سفر کند.

چطور پوکیمون گو بازی کنیم؟

در بازی پوکیمون گو سه وضعیت وجود دارد ـ جمع‌آوری و افزایش مخلوقات پوکیمونی، معامله با سایر بازیکنان و همین‌طور جنبه‌های رقابتی به این صورت که شما پوکیمون خود را علیه پوکیمون دیگری بکار می‌برید.

اینکه تمام روز راه بروید و با گوشی تلفن خود را جلوی صورت گرفته و به دنبال پوکیمون بگردید گزینه خوبی نیست. اصلا نگران نباشید، هر زمان که یک پوکیمون در نزدیکی شما قرار دارد یک اعلان به تلفن شما ارسال می‌شود و به‌صورت ویبره به شما اعلام می‌کند. علاوه بر این یک مچ‌بند رسمی پوکیمون نیز در آینده به بازار خواهد آمد که از طریق بلوتوث با تلفن هوشمند بازیکن مرتبط خواهد شد و بازی را تعاملی‌تر خواهد کرد.

Pokemon-World.

گرفتن پوکیمون

اولین کار شما در هنگام شروع بازی شخصی‌سازی مربی با آواتار در دنیای بازی است. می‌توانید جنسیت، مدل مو، لباس، رنگ و غیره را برای ساخت یک بازیکن خاص تغییر دهید. پس‌ازآن شما آماده خواهید بود تا به دنبال پوکیمون بگردید.

هنگامی‌که یک پوکیمون وحشی مشاهده می‌کنید باید از پوکبال قرمز و سفید استفاده کنید که در پایین صفحه می‌توان آن را مشاهده کرد. توپ را در جهت پوکیمون بکشید تا دستگیر شود. البته دستگیری پوکیمون‌ها نسبت به سایر موجودات سخت‌تر است و این امر با یک دایره رنگی در اطراف موجودات نشان داده می‌شود. سبز به معنی آسانی، نارنجی به معنی سختی متوسط و قرمز یعنی گرفتن آن خیلی سخت خواهد بود.

عوامل دیگر در هنگام گرفتن پوکیمون به میان خواهند آمد ـ آواتار شما سطح مخصوص به خودش را دارد که با زمان و رقابت افزایش خواهد یافت و گرفتن موجودات را برای شما آسان‌تر خواهد ساخت. علاوه بر این شما می‌توانید با توت‌های مخلفت دفاع یک پوکیمون را پایین آورید.

مکان‌ها و بازی‌های رقابتی

این بازی دارای مکان‌های مختلف است که بازیکن باید به آن‌ها سر بزند. برای مثال Pokestops مکان‌هایی در دنیای واقعی هستند که برای دستگیری موجودات باید به آن مکان‌ها بروید و توپ‌ها، معجون‌ها، توت، تخم‌مرغ و غیره در این مکان‌ها فعال خواهند شد.

Gyms مکان‌های واقعی هستند که در آنجا با سایر بازیکنان برای بازی‌های رقابتی ملاقات خواهید کرد. زمانی که به سطح ۵ برسید باید یک تیم انتخاب کرده و به آن بپیوندید(قرمز، آبی و یا زرد) و سپس می‌توانید وارد جیم شوید. در آنجا قادر خواهید بود مسابقات دوستانه برگزار کنید یا به پوکیمون‌ها حمله کنید. اگر برنده شوید اعتبار جیم کاهش پیدا می‌کند و هنگامی‌که به صفر برسد می‌توانید آن مکان را برای تیم خود کسب کنید.

سطح‌بندی

برای افزایش سطح خود در بازی باید پوکیمون‌ها را جمع‌آوری به آن‌ها آب‌نبات بدهید. این کار باعث رشد خواهد شد و سپس می‌توانید پوکیمون‌های بزرگ‌تر، بدتر و قوی‌تر را انتخاب کنید. درصورتی‌که وظایف مختلف مانند جوجه شدن تخم‌ها یا دستگیری پوکیمون وحشی را انجام دهید به آب‌نبات دسترسی پیدا می‌کنید.

هدف پوکیمون گو چیست؟

باید همه آن‌ها را بگیرید!

مانند بازی قبلی این شرکت، پوکیمون نیز یک بازی مداوم و یک تجربه اجتماعی در بازی است. هیچ پایان واقعی برای این بازی وجود ندارد. باید بازی کنید، مبارزه کرده و کلکسیون پوکیمون خود را افزایش دهید. یک بازی شاد که شمارا وادار می‌کند خانه را ترک کنید و دوستان خود را ملاقات کنید.

ارسال نظر