آیفون ۹ در ابعادی جدید و با پنل های OLED سامسونگ

با وجودی که اخبار موثقی در مورد آیفون ۸ هنوز در اختیار نداریم، اما خبرگزاری ها گمانه زنی در مورد آیفون ۹ را هم آغاز کرده اند. برای تأمین قطعات آیفون در سال ۲۰۱۸، طبق این گزارش و بر اساس قرارداد منعقد شده بین اپل و سامسونگ، آیفون ۹ در دو اندازه و با نمایشگرهای اولد (OLED) در ابعاد ۵٫۲۸ و ۶٫۴۶ اینچی تولید خواهد شد.

آیفون ۹ در ابعادی جدید و با پنل های OLED سامسونگ

به گزارش کلیک، ساخت ۱۸۰ میلیون قطعه نمایشگر اولد برای آیفون های ۲۰۱۸ اپل توسط کمپانی سامسونگ تایید شد.اپل در حال حاضر همان طور که می دانید آیفون ۷ و مدل پلاس آن را با پنل های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی به بازار ارائه می کند. با این حال در ادامه سال جاری تصمیم دارد برای اولین بار سه مدل موبایل معرفی کند: دو مدل آیفون ۷s در همان ابعاد پیشین، و یک مدل پریمیوم و گران قیمت که احتمالاً «آیفون ادیشن» یا «آیفون ۸» نام می گیرد و از نمایشگر ۵٫۸ اینچی اولد بهره می برد.

خبرگزاری کره ای The Investor می نویسد:
گزارش ها حاکی از آن هستند که آیفون ۹ در دو مدل و با نمایشگرهای OLED در ابعاد ۵٫۲۸ و ۶٫۴۶ اینچی ساخته می شود. همچنین احتمالاً عرضه پنل های OLED سامسونگ به دو برابر افزایش یافته و به ۱۸۰ میلیون قطعه خواهد رسید.
دو کمپانی سامسونگ و اپل قراردادی محرمانه و بر اساس شرایط کلی منعقد نموده اند که فقط ابعاد نمایشگرها در آن قید شده. دیگر جزئیات و نحوه طراحی برحسب نیاز خریدار می تواند تغییر کند. با بررسی شایعات مربوط به آیفون های سال ۲۰۱۸ می توان گفت یکی از آنها به نمایشگری مجهز شده که کمی کوچک تر از مدل های پلاس فعلی است، اما دیگری می تواند بزرگ ترین تلفن همراه عرضه شده از سوی اپل تا به امروز محسوب شود. با این حال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر به اهالی کوپرتینو کمک می کند تا محصولشان خیلی غول آسا از آب درنیاید.

شایان ذکر است در حال حاضر سامسونگ پنل های اولد آیفون ادیشن را برای اپل تأمین می کند، اما دو برابر شدن سفارشات و فروش ۱۸۰ میلیون قطعه نمایشگر به اپل برای سال ۲۰۱۸ سود هنگفتی را نصیب آنها خواهد کرد.

ارسال نظر