واتس اپ با ۱۰۰ میلیون تماس صوتی در روز رکورد شکست

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ رشد صعودی داشته و اکنون درزمینهٔ برقراری تماس صوتی رکورد جدید ثبت کرده است. این محبوبیت به علت رمزگذاری خاص این اپلیکیشن است.

واتس اپ با ۱۰۰ میلیون تماس صوتی در روز رکورد شکست

به گزارش کلیک، واتس اپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا روز پنجشنبه به یک نقطه عطف رسید. این اپلیکیشن اکنون هرروزه ۱۰۰ میلیون تماس صوتی مبادله می‌کند. یعنی ۱۱۰۰ تماس در هر ثانیه.

به خاطر توانایی آن برای ایجاد رمزگذاری پایان به پایان، این اپلیکیشن در بین کاربران علاقه‌مند به حریم خصوصی بسیار محبوب است. توانایی رمزگذاری این اپلیکیشن آن را برای شرکت‌های دولتی نیز محبوب ساخته است.

علاوه بر این افراد زیادی می‌توانند با استفاده از واتس اپ با سایر افراد در سراسر دنیا بدون پرداخت هزینه مکالمه کنند.

در ماه مارس، واتس اپ توسط وزارت دادگستری ایالت متحده امریکا مورد مواخذه واقع‌شده بود، زیرا اجازه رمزگشایی برخی پیام‌ها را به این وزارت نداده بود. پس‌ازآن در ماه می کشور برزیل سعی کرد این اپلیکیشن را به مدت ۴۸ ساعت قطع کند(اما این اقدام به‌سرعت لغو شد) با استناد به این امر که این شرکت حاضر به همکاری درزمینهٔ یک پرونده جنایی نشده است.

شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک در سال ۲۰۱۴ این شرکت را خریداری کرد و پس‌ازآن تا فوریه امسال کاربران این اپلیکیشن به بیش از یک میلیارد ارتقا یافت.

ارسال نظر