جا به جایی رکورد ارسال پیام تبریک توسط واتس اپ با ۶۳ میلیارد پیام

شاید امکان  ارسال و دریافت ۶۳ میلیارد پیام تبریک در یک شب، برای بسیاری غیرقابل تصور باشد، اما این رکوردی ست که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تنهایی در یک شب جا به جا کرده است.

جا به جایی رکورد ارسال پیام تبریک توسط واتس اپ با ۶۳ میلیارد پیام

به گزارش کلیک - اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، سال نو میلادی را با جابجایی ۶۳ میلیارد پیام تبریک آغاز کرده است. رکوردی باور نکردنی از یک اپلیکیشن محبوب. یکی از سنت های مرسوم در سال نو، ارسال و دریافت پیام هایی حاوی تبریک سال نو می باشد. پیام هایی محبت آمیز که گاه با تصاویر و یا ویدئوهایی نیز همراه است.

با گذشت چند روز از سال نو میلادی، شرکت فیس بوک؛ سهامدار رسمی اپلیکیشن واتس اپ آمار جالبی در رابطه با ارسال و دریافت پیام در شب سال نوی میلادی را منتشر کرده است. این ارقام که نشان دهنده ارسال بیش از ۶۳ میلیارد پیام تنها در یک روز می باشد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این پیام ها که حاوی ۷٫۹ میلیارد تصویر و همچنین ۲٫۴ میلیارد ویدئو بوده است، رکورد بی سابقه ای را به نام واتس اپ به ثبت رسانده است.

مدیرعامل شرکت فیس بوک؛ مارک زوکربرگ (Mark Zuckerberg) چندی پیش در همایشی از میزان رشد چشمگیر استفاده از دو اپلیکیشن این شرکت با نام های Messenger و واتس اپ خبر داد و افزود ، روزانه این دو اپلکیشن به صورت مجموع ۶۰ میلیارد پیام را در سراسر نقاط کره زمین جابه جا می کنند. این آمار که نشان دهنده میانگین روزانه ۴۲ میلیارد پیام جابه جا شده در ماه فوریه گذشته بوده به خودی خود رکوردی جالب را ثبت کرده است.

اپلیکیشن واتس اپ سال ۲۰۱۴ توسط شرکت فیس بوک به مبلغ ۲۱ میلیارد دلار خریداری شد، که اکنون با حدود یک میلیارد کاربر فعال جز با ارزشترین اپلیکیشن ها به شمار می رود. با فراهم شدن امکانات بیشتر برای کاربران توسط اپلیکیشن واتس اپ، از مکالمه صوتی گرفته تا پیام های رمز گذاری شده و همچنین پشتیبانی فرمت عکس های متحرک (GIF) روزانه کاربران بیشتری به این اپلیکیشن می پیوندند.

ارسال نظر