قابلیت های جدید واتس اپ در iOS

 واتس اپ سه قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که هر چند این قابلیت ها و تغییرات جزئی و کوچک بوده ولی در نوع خود به بهبود روند پیام رسانی کمک خواهد کرد.

قابلیت های جدید واتس اپ در iOS

به گزارش کلیک ، پیام‌رسان واتس اپ اعلام کرد که تغییراتی در این اپلیکیشن در سیستم عامل iOS ایجاد کرده است. اولین تغییر در رابطه با ارسال عکس است. اگر شما ۵ عکس و یا بیشتر برای مخاطب خود ارسال کنید، واتس اپ به صورت خودکار این عکس ها را به یک آلبوم تبدیل کرده. این عمل باعث می شود تا عکس ها در یک آلبوم جمع آوری شود و دیگر صفحه گفتگوی شما با انبوهی از عکس ها پر نشود و شما می توانید به راحتی از مکالمه های خود نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های جدید این پیام رسان، اضافه کردن فیلتر هایی به دوربین است. در حال حاضر ۵ فیلتر برای دوربین وجود دارد، اما فیلتر های جدید بر روی عکس و ویدئو نیز اعمال می شوند. یک میانبر جدید نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است، با کشیدن صفحه نمایش به سمت راست می توانید پیغام دادن خود را شروع کنید.

قابلیت های جدید واتس اپ در iOS

هنوز صحبتی در رابطه با قرار دادن این قابلیت ها در اندروید نشده است، ولی باید به زودی منتظر آمدن این قابلیت ها در اندروید نیز باشیم.

ارسال نظر