سرویس پرداخت واتساپ در برزیل راه‌اندازی شد

رسانه کلیک - واتساپ بالاخره بعد از مدت‌ها، سرویس پرداخت را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. از امروز کاربران واتساپ در برزیل می‌توانند از طریق این اپلیکیشن پول ارسال کنند یا پول خریدهای محلی خود را پرداخت کنند. 

سرویس پرداخت واتساپ در برزیل راه‌اندازی شد

پرداخت در این اپلیکیشن از طریق «فیس بوک پی» انجام می‌شود و کاربران می‌توانند از اطلاعات ذخیره شده در فیس بوک برای ارسال پول به دیگران یا خرید از مارکت‌پلیس‌های این پلتفرم استفاده کنند.

این اپلیکیشن اکنون با کارت‌های Banco do Brasil ،Nubank و Sicredi در صورتی که توسط ویزا یا مستر‌کارت پشتیبانی شوند سازگار است. همچنین کاربران برای انتقال پول در واتساپ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

قابلیت پرداخت پول در قسمت « کاتالوگ » واتساپ ارائه می‌شود و به همین دلیل صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند یک ویترین موبایلی برای خود درست کنند تا کاربران واتساپ محصولات آن‌ها را خریداری کنند.

فیس بوک از سال ۲۰۱۷ در حال توسعه زیرساخت‌های فیس بوک پی بوده است و در آینده نزدیک این قابلیت را در کشورهای دیگر نیز ارائه خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود که راه‌اندازی این قابلیت به‌صورت گسترده درآمد فیس بوک را به میزان زیاد افزایش خواهد داد.

ارسال نظر