مهرماه؛ بدترین زمان خرید کامپیوتر

اگر در فکر خرید یک کامپیوتر جدید و یا ارتقا کامپیوتر قدیمی خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم چند هفته صبر کنید.

مهرماه؛ بدترین زمان خرید کامپیوتر

به گزارش کلیک، هر دو شرکت اپل و مایکروسافت تنها چند روز تا رونمایی از نسل جدید کامپیوترهای خود فاصله دارند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا محصولات جدید این دو غول بزرگ دنیای تکنولوژی، را که تا چند روز آینده منتشر خواهند شد، بررسی کنیم. پس همراه باشید.

یک کامپیوتر دسکتاپ جدید همه کار از مایکروسافت

مایکروسافت قصد برگزاری یک رویداد مطبوعاتی در تاریخ ۲۶ اکتبر در نیویورک را دارد که انتظار می رود در آن یک کامپیوتر دسکتاپ سورفیس را معرفی کند، که مدت زمان زیادی می باشد در مورد آن شایعه شده است. پیش بینی می شود مایکروسافت این کامپیوتر را برای مقابله با آم مک اپل ساخته است. از طرفی تاکنون، جزئیات کمی در مورد این کامپیوتر به بیرون درز کرده که هیجان معرفی آن را دو چندان می کند.

سال گذشته، مایکروسافت همه را با لپ تاپ و تبلت هیبریدی سورفیس بوک شگفت زده کرد، بنابراین از آن جا که سن این دستگاه ها تنها یک سال می باشد، انتظار نمی رود که در رویداد ۲۶ اکتبر شاهد رونمایی مدل جدیدی از آن ها باشیم و احتمالا همه چیز به معرفی یک کامپیوتر دسکتاپ جدید تعلق دارد.

MacBook و iMac جدید اپل

اپل اعلام کرده است که برنامه ریزی هایی را برای انتشار مک بوک و احتمالا یک iMac جدید تا پایان ماه اکتبر کرده است. در این میان، داستان بزرگ مربوط به مک بوک پرو جدید خواهد بود، که چندین ماه است شایعات مختلفی پیرامون آن پخش می شود. گفته شده که مک بوک جدید طراحی کاملا جدید و منحصر به فردی خواهد داشت و احتمالا به اسکنر عنبیه چشم مجهز می باشد.

به هر حال، شایعات پیرامون محصولات اپل همواره بسیار بوده است. مثلا در ماه آگوست اعلام شده بود که مک بوک جدید دارای اسکنر اثر انگشتی مانند آیفون است، یا دارای یک صفحه کلید تمام لمسی در بالای کیبورد، به جای دکمه های رایج می باشد که بسته به کار کاربران تغییر می کند.

برای پاسخ به تمام شایعات کافی است که چند روز دیگر صبر کنیم تا محصولات فوق به رسما رونمایی شوند. در ضمن، با اخبار تکمیلی این محصولات پس از انتشار و نقد و بررسی آن ها با کلیک همراه باشید.

ارسال نظر