آیا کاربران iOS، به سیستم‌عامل اندروید مهاجرت می‌کنند؟

برای بسیاری از کاربران، مهاجرت به یک سیستم عامل جدید با سختی هایی همراه است. اما به اعتقاد کارشناسان با همه گیر شدن اندروید ۷٫۰ کاربران iOS به راحتی این سیستم عامل جدید اندروید را انتخاب می کنند.

آیا کاربران iOS، به سیستم‌عامل اندروید مهاجرت می‌کنند؟

به گزارش کلیک سهولت در استفاده و یا عادت کردن به یک سیستم عامل باعث می شود کاربر برای همیشه به یک نوع خاص از گوشی ها وابسته شود و امکان تجربه دیگر گجت ها و سیستم عامل ها از آن سلب شود. در دنیای تکنولوژی، کاربران سیستم عامل iOS، از جمله کاربران گوشی های آیفون تمایل بسیار زیادی به استفاده مداوم و بدون تغییر این سیستم عامل دارند. تا آنجا که این دسته از افراد به عنوان کاربران متعصب iOS شناخته می شود. سهولت استفاده، گشت و گذار آسان در منوها و ... از دلایل مهم انتخاب این نوع خاص از سیستم عامل است. اما با روی کار آمدن سیستم عامل اندروید ۷٫۰ و به تست گذاشتن شرکت گوگل برای کاربران گوشی های iOS ، این کاربران تمایل زیادی برای تغییر در نوع نگرش خود نسبت به گوشی های اندرویدی از خود نشان دادند.

در این نسخه تازه از اندروید، به کاربر این امکان داده شده تا در منوی اصلی و با انتخاب گزینه Android from iOS تمامی اطلاعات از قبیل موزیک، عکس ها، شماره های تماس و غیره را بدون هیچ دردسری به گوشی اندروید خود منتقل کنید.

در این روش نخست آدرس وب سایت « www.android.com/switch » به کاربر معرفی می شود که طی آن کاربر با انتخاب و رد شدن از چند مرحله ساده تمامی اطلاعات خود را از سیستم عامل iOS به اندروید و بالعکس منتقل می کند. برای بسیاری از کاربران سیستم عامل های متضاد، تا پیش از این انتقال این گونه اطلاعات بسیار سخت و حتی غیر ممکن به نظر می آمد اما با وجود این قابلیت در اندروید ۷ کار برای این گونه کاربران بسیار آسان شده است. چه بسا در آینده ای نه چندان دور کاربران علاقه به تعویض گوشی های خود با گوشی iOS و یا اندروید داشته باشند این گونه از خدمات بهترین پیشنهاد برای کاربران به حساب می آید تا با خیالی آسوده فارغ از نوع سیستم عامل و به دور از اضطراب از دست دادن اطلاعات قبلی، به انتخاب از میان هزاران مدل گوشی و گجت بپردازند.

ارسال نظر