کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

برند ایسر یکی از برند های خوب و شناخته شده در زمینه لپ تاپ است که در اینجا ما به بررسی برترین لپ تاپ های این برند می پردازیم.

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

کلیک-اگر شما از کاربران لپ تاپ های ایسر هستید و یا قصد دارید که لپ تاپ ایسر خریداری کنید این مقاله ممکن است بسیار به شما کمک کند. لپ تاپ های ایسر اسم های عجیب و غریبی ندارند و به راحتی در خاطر مخاطب می ماند. در سری لپ تاپ های ایسر ما با علامت های اختصاری رو به رو می شویم که برای بررسی دقیق تر آن بهتر است که با این علامت ها آشنایی داشته باشیم. لپ تاپ های سری E ایسر از جمله لپ تاپ های مناسب برای همه است که هر قشری از جامعه می تواند از این لپ تاپ استفاده کند. سری F لپ تاپ های ایسر برای کاربرانی مناسب است که به دستگاهی با سرعت بالا نیاز دارند. سری S لپ تاپ های ایسر ، از سری لپ تاپ های بسیار نازک هستند.

Aspire؛ مقرون به صرفه، خرید مشتریان باهوش

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

لپ تاپ های سری Aspire ایسر دارای تنوع مدل بسیار زیادی است و انتخاب بسیار مناسبی برای صرفه جویی کردن در هزینه است و معمولاً افراد باهوش به سراغ این لپ تاپ می آیند. علاوه بر ویژگی های مثبت این لپ تاپ، این دستگاه بسیار نازک است.

Aspire S 13: یک دستگاه ۱۳ اینچی، دارای صفحه نمایش Full-HD، صفحه کلید بسیار راحت، عمر باتری مناسب ۹ ساعت

Aspire R 15: یک ۲ در ۱ بسیار عالی که دارای صفحه نمایش ۱۵ اینچی است، دارای پردازنده Core i5 است و دارای صفحه نمایش ۱۰۸۰P است که این لپ تاپ را به دستگاهی بسیار با کیفیت و سبک تبدیل کرده است.

Aspire One Cloudbook: دستگاهی بسیار سبک، قابل حمل و نازک، دارای ظرفیت ۶۴GB، این حافظه نشان می دهد که این دستگاه، برای ذخیره اطلاعات کاری بسیار مناسب است.

Switch؛ سری لپ تاپ های ایسر با قابلیت جدا شدن

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

لپ تاپ های Switch ایسر ، دارای قابلیت جدا شدن از بدنه هستند از صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی تا ۱۲ اینچی را شامل می شوند. این لپ تاپ ها بسیار نازک هستند و دارای صفحه کلید های بسیار مناسبی هستند.

Switch Alpha 12: این دستگاه ۱۲ اینچی، یک لپ تاپ هیبریدی است و برای استفاده در محیط بیرون از منزل بسیار مناسب است. یکی از مشکلاتی که در این لپ تاپ مشاهده می شود کوتاه بودن سیم شارژر این دستگاه است.

Switch 11 V: این لپ تاپ ۲ در ۱ دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی است و دارای صفحه کلید بسیار مناسب است.

Switch 10 E: دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی، عمر باتری مناسب ۸ ساعت

Chromebook، مناسب برای کاربران گوگل

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

کروم بوک های ایسر نیز مانند تمام کروم بوک های برندهای معتبر، برای کاربرانی که با صفحه‌های مرورگر و کروم سر و کار دارند بسیار مناسب است.

Chromebook R 13: دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی، صفحه نمایش لمسی، از برنامه‌های اندروید پشتیبانی می کند.

Chromebook 14 for Work: یکی از بهترین گزینه ها برای کارمندان، دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی، گزینه بسیار مناسب برای کارمندان IT و شرکت ها.

Chromebook R 11: دارای صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی و بدنه هیبریدی است و دارای عمر باتری مناسب ۹٫۵ ساعت است.

Swift، لپ تاپ های همه پسند

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

در واقع ایسر این سری لپ تاپ ها را برای مقابله با مک بوک های ۱۲ اینچی اپل ارائه کرد. سری لپ تاپ های Swift دارای ضخامت بسیار کم، رنگ بدنه طلایی کلاسیک، صفحه نمایش با کیفیت و صفحه کلید بسیار عالی است.

Swift 7: دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، بسیار سبک و قابل حمل، پردازنده Core i5، حافظه رم ۸GB، حافظه ۲۵۶GB SSD، صفحه نمایش ۱۰۸۰P، عمر باتری این دستگاه نیز در نوع خود بسیار مناسب است.

Predator، بهترین گزینه برای گیمر ها

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

ایسر سری لپ تاپ های Predator را برای گیمر ها طراحی کرده است. این سری لپ تاپ ها دارای کارت گرافیک های بسیار خوبی هستند ولی این سریاز لپ تاپ های ایسر کمی سنگین هستند. یکی از ویژگی های بسیار ویژه سری لپ تاپ های Predator ایسر طراحی کیبورد این لپ تاپ ها است که در طراحی کیبورد نیز ما شاهد اختصاصی سازی این دستگاه هستیم.

Predator 17 X: این دستگاه ۲۸۰۰ دلار ارزش‌گذاری شده است و دارای صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی است. از مشخصات فنی این لپ تاپ می توانیم به کارت گرافیک دسکتاپ Nvidia 980 و ابزار اورکلاک داخلی اشاره کنیم. این لپ تاپ در ابعاد ۱۶٫۶۵x12.66x1.77 اینچ و وزن ۴٫۵۵ کیلوگرم عرضه می شود، نمی توان آن را به عنوان یک سیستم پرتابل در نظر گرفت. کیبورد این دستگاه مانند بسیاری از دستگاه های گیمینگ دارای نور صفحه کیبورد بسیار خوبی است و دارای عمق کلید ۲٫۲۳ میلی متر است.

Predator 17: این دستگاه ۱۹۹۹ دلار ارزش گذاری شده است که در مقایسه با بسیاری از دستگاه های گیمینگ موجود در بازار بسیار ارزان تر است. دارای پردازنده Core i7 و کارت گرافیک GTX 980M است. کیبورد این دستگاه نیز بسیار خوب طراحی شده است.

TravelMate، بهترین انتخاب برای محصل‌ها و کارمندها

کدام لپ‌تاپ ایسر برای شما مناسب است؟

تقریباً همه برند ها چنین دستگاهی را برای کاربرد های اداری و جزئی طراحی کرده اند که سری لپ تاپ های TravelMate، لپ تاپ های مناسب برای کارمندان ،کمپانی ایسر است.

ravelMate P648: این دستگاه ۵۷۹ دلار ارزش گذاری شده است و دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است. باتری این دستگاه عمر بسیار مناسبی ندارد و شاید یکی از نقاط ضعف این دستگاه باتری آن باشد.

ارسال نظر