لیست آیفون و آیپدهایی که iOS 10 بر روی آنها نصب می شود

با  ورود سیستم عامل iOS 10  سوالاتی برای کاربران مطرح شده‌است که چه مدل‌هایی از آیفون و چه مدل‌هایی از آیپد و حتی آیپاد می‌توانند این نسخه از سیستم عامل iOS را دریافت می‌کنند.

لیست آیفون و آیپدهایی که iOS 10 بر روی آنها نصب می شود

به گزارش کلیک، پشتیبانی اپل از محصولاتی که عرضه می‌کند یکی از عالی‌ترین نمونه‌های موجود است، اما هر ساله به پشتیبانی از چند محصول قدیمی خودش خاتمه می‌دهد و امسال هم شاهد چنین موضوعی خواهیم بود.

براساس اطلاعاتی که اپل منتشرکرده‌است آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون ۶s، آیفون ۶s پلاس، آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون SE، آیفون ۵s، آیفون ۵c و آیفون ۵ بروزرسانی iOS 10 را دریافت می‌کنند و آیفون‌های قدیمی‌تر به این نسخه آپدیت نمی‌شوند.

همچنین مشخص شد افرادی که از iPad Pro 12.9، iPad Pro 9.7، iPad Air 2، iPad نسل چهار، iPad Mini 4، iPad Mini 3 و iPad Mini 2 استفاده می‌کنند هم می‌توانند آخرین نسخه از سیستم عامل iOS را روی دستگاه خودشان نصب کنند.

اپل همینطور به این موضوع اشاره کرد که تنها iPod Touch نسل ششم این سیستم عامل را دریافت می‌کند و مدل‌های قدیمی‌تر به iOS جدید بروزرسانی نخواهند ‌شد.

البته اشاره به این موضوع هم لازم است که عملکرد این سیستم عامل روی دستگاه‌‌های مختلف، متفاوت خواهد بود و شاید سرعت برخی دستگاه‌های قدیمی‌تر را کاهش دهد. پس قبل از بروزرسانی به این موضوع توجه داشته باشید. و در صورتی که امکان کندشدن دستگاه‌هایتان وجود دارد در مورد بروزرسانی تجدید نظر کنید.
همراهان همیشگی کلیک، شما می توانید آموزش مرحله به مرحله و تصویری نصب iOS 10 را از این لینک دنبال کنید.

ارسال نظر