گلکسی s4 پر فروش ترین پرچمدار تاریخ سامسونگ شد

سامسونگ بیشتر با دو سری از گوشی های قدرتمند خود یعنی سری گلکسی و سری گلکسی نوت شناخته می شود. به تازگی نموداری منتشر شده که میزان فروش تمام محصولات گلکسی سامسونگ را نشان می دهد که نتایج جالبی در خود دارد.

گلکسی s4 پر فروش ترین پرچمدار تاریخ سامسونگ شد

به گزارش کلیک ، با توجه به شکست تاسف بار سامسونگ با گوشی گلکسی نوت ۷، پرچم دار بعدی این شرکت که مسلما گلکسی اس ۸ نام خواهد گرفت، باید بتواند بسیار قدرتمند در بازار ظاهر شود. این شرکت در نظر دارد بیش از ۶۰ میلیون واحد از این گوشی را روانه بازارهای مختلف جهانی کند و اگر شایعاتی که در مورد این گوشی شنیده ایم درست باشد، پس این غول فناوری کره جنوبی ممکن است بیشترین میزان فروش خود را تجربه کند. در حال حاضر هم اجازه دهید نگاهی اینفوگرافیک به تاریخچه فروش گوشی های پرچم دار سامسونگ در بازار بیاندازیم و میزان فروش آن ها را بررسی کنیم.

تاکنون سامسونگ گلکسی اس ۴ محبوب ترین پرچم دار در میان تمامی مدل ها بوده است. مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۴ تاکنون بهترین رویدادی بود که این شرکت برگزار کرد و در فروش مستقیم کالای خود تاثیر چشمگیری گذاشت. البته سامسونگ بیشتر با دو سری از گوشی های قدرتمند خود یعنی سری گلکسی و سری گلکسی نوت شناخته می شود.عرفی دیگر گوشی ها هم با اثرگذاری در فروش همراه بوده، اما این مراسم به دلایل مختلف سامسونگ را قادر به فروش حدود ۷۰ میلیون واحد از این گوشی کرد. سامسونگ گلکسی اس ۴ با ویژگی هایی منحصر به فرد مانند ویدئوی دوگانه و سخت افزار داخلی بهبود یافته، تبدیل به محبوب ترین پرچم دار در میان تمام گوشی های این سری شد. بسیاری از افراد هم موفقیت گلکسی اس ۵ را مدیون اس ۴ می دانند. در واقع، این گوشی برای اولین بار عمر باتری را در میان تمام گوشی های هوشمند بسیار افزایش داد و امکان تعویض آن را برای کاربران فراهم نمود.

نمودار فروش پرچم داران سامسونگ نمودار فروش پرچم داران سامسونگ

در طول این زمان، وان پلاس وان هم معرفی شد و با قیمتی بسیار پایین تر به کاربران سخت افزار داخلی بهتری را عرضه می کرد. بنابراین سامسونگ برای فروش گلکسی اس ۵ با مشکل مواجه شد و در واقع افت فروش گوشی های این شرکت از همان زمان شروع شد. البته این افت فروش تنها به گوشی های وان پلاس مربوط نبود، بلکه دیگر شرکت ها هم وارد میدان شده بودند و هر کدام سهمی از بازار داشتند. با این وجود، سامسونگ تصمیم گرفت که تکان اساسی به خط تولید سری گوشی های اس خود بدهد و زیبایی آن ها را دو چندان کند، که همه این کارها منجر به ظهور اسمارت فونی به نام گلکسی اس ۶ شد. کاربران این شرکت از حذف اسلات کارت حافظه microSD و ترکیب چنین ظرفیت کمی از باتری برای یک دستگاه که قرار بود در این زمینه فراهم کننده انرژی بیشتری باشد، و از طرفی هم سامسونگ هزینه اضافی برای این باتری دریافت کرده بود ، انتقاد کردند.

پس از فراز نشیب های فراوان هم این شرکت توانست با عرضه دو گوشی قدرتمند گلکسی اس ۷ و برادر بزرگ تر آن یعنی گلکسی اس ۷ اج منتقدان و بسیاری از کاربران خود را راضی کند. حالا امیدواریم که این شرکت بتواند پرچم دار به مراتب بهتری را در سال جاری روانه بازار کند. در واقع انتظار دیگری هم از آن نمی رود، چرا که سامسونگ نام بزرگ و برند برتری است.

ارسال نظر