ثبت بهترین عکس ها در سفر با گوشی LG G6

پس از عرضه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، رسانه‌های آنلاین و نشریات گوناگون آغاز به مقایسه خصوصیات آنها نمودند؛ از میزان مقاومت و ظاهر آنها گرفته تا نوع سخت‌افزار و البته دوربین گوشی. اما کدامیک برای عکاسی در سفر مناسب است؟

ثبت بهترین عکس ها در سفر با گوشی LG G6

به گزارش کلیک، معمولا دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به صورت جامع و مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرند و منتقدان آنها را در هر موقعیت و شرایطی ازمایش می‌کنند تا بتوانند دوربین برتر را انتخاب و معرفی نمایند. اکثر این بررسی‌ها اما چندان کاربردی نبوده و هنگامی که می‌خواهید از دوربین گوشی استفاده کنید ممکن است هرگز به نقاط قوت و ضعف ذکر شده در بررسی‌ها توجه ننمایید.
نویسنده سایت معروف و معتبر Forbes ، آقای Ben Sin در این میان از تجربه کاربری خود با دوربین گوشی ال‌جی G6 در یکی از سفرهای اروپایی خود سخن گفته است. تجربه‌ای که به گفته او نشان دهنده این است که ویژگی های یک دوربین در واقعیت و عمل چقدر کاربردی و مفید است:

هنگام بررسی دوربین گوشی بسیاری از همکاران من به بسیاری از ویژگی‌ها و امکانات به گفته ی خودشان هیجان انگیز اشاره می کنند. ویژگی‌هایی که بیشتر مواقع برای زمان کوتاهی استفاده شده و خیلی زود و سریع «باحال» بودن خودشان را از دست می‌دهند. از دید من اما امکانات دوربین باید کاربردی باشد. به گونه ای که همیشه به کار شما بیایند و باکیفیت ترین تصویربرداری ممکن را در لحظه، در اختیار شما قرار بدهند. یکی از این موقعیت ها در زمان مسافرت است. گوشی ال‌جی G6 و قبل از آن گوشی V20 مدتی است که در سفرهایم همراه من هستند. آن هم برای دوربین با زاویه تصویربرداری عریض که قادر است تصاویری بزرگ تر و گسترده ‌تر از زاویه دید چشم انسان را ثبت کند. امکان مفیدی که روی دوربین هیچ گوشی دیگری وجود ندارد. هنگامی که تمایل دارید از فرزندان خود عکس بگیرید و در شبکه‌های مجازی قرار دهید ممکن است این ویژگی چندان برای شما قابل استفاده نباشد، اما هنگامی که در حال سفر به اماکنی با سازه‌ها و منظره های زیبا، جذاب و چشمگیر هستید، عکس‌برداری عریض و وسیع که طیف گسترده ایی از مناظر را ثبت می‌کند بسیار مفید باشد.

به عنوان نمونه هنگامی که در برلین بودم و به بازدید یک بنای یادبود تاریخی رفتم. بنایی بزرگ به مساحت نزدیک ۵ هکتار که با نظم خاصی شکل داده شده بود. من با گوشی ال‌جی G6 توانستم در این مکان زیبا تصویری منحصربه‌فردی ثبت کنم که بزرگی و وسعت مکان را به خوبی به تصویر می‌کشید. در مکان‌های دیگری که امکانش نبود برای تصویربرداری کل بنا زیاد به عقب برم ال‌جی به من کمک کرد و توانستم از کمترین فاصله ممکن همه بنا را در کادر تصویر جا دهم. همچنین این ویژگی در لنز جلوی گوشی نیز قرار داده شده است. هنگام صرف غذا با دوستانم به آسانی توانستم بدون نیاز به مونوپاد از همه ی میز و دوستانم عکس بگیریم. عملی که با گوشی‌های دیگر امکانش فراهم نبود.
به طور خلاصه و مختصر بیان می کنم که هنگام مسافرت به شهرهای گردشگری و مناطقی با مناظر بی‌نظیر، لنز عریض گوشی ال‌جی G6 بهترین دوست شما خواهد بود. فقط کافیست چندین بار از آن استفاده کنید تا متوجه شوید چقدردوربین این گوشی نسبت به دوربین سایرگوشی‌های دیگر کاربردی‌تر است.

ارسال نظر