چه بلایی سر شخصیت محبوب بازی «آنچارتد» آمده است؟

رسانه کلیک - تنها چند روز به انتشار بازی مورد انتظار Uncharted: The Lost Legacy زمان باقی مانده و به تازگی استودیوی ناتی داگ دلایل عدم حضور شخصیت دوست داشتنی «نیتن دریک» در این عنوان را تشریح کرد.

چه بلایی سر شخصیت محبوب بازی «آنچارتد» آمده است؟

اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بزودی بسته الحاقی مستقل Uncharted: The Lost Legacy به دست طرفداران پر و پا قرص مجموعه بی نظیر آنچارتد خواهد رسید. آنچارتد لاست لجیسی که در واقع به عنوان بسته گسترش دهنده بازی ویدیویی آنچارتد ۴ معرفی شد، به خودی خود یک بازی کامل شناخته می شود و با سایر بسته های الحاقی متفاوت است چرا که ساعت ها بازیکنان را به خود مشغول خواهد کرد.

گیم پلی و داستان درگیرکننده این عنوان ویدیویی از همان ابتدا مورد توجه گیمرها و بازیکنان قرار گرفت و استودیوی نامدار ناتی داگ نیز با ساخت و طراحی مراحل گوناگون، ناگهان متوجه شد که بسته الحاقی Uncharted: The Lost Legacy را می توان یک عنوان ویدیویی کامل از سری آنچارتد دانست. جالب اینجاست در این عنوان، شخصیت مشهور سری آنچارتد، «نیتن دریک»، حضور ندارد و بازیکنان با دو شخصیت جدید به نام های «کلویی و نیدین» آشنا خواهند شد.

اکنون سوالی که ذهن بیشتر طرفداران و بازیکنان را به خود درگیر کرده، این است که چرا کاراکتر محبوب «نیتن دریک» در عنوان Uncharted: The Lost Legacy حضور ندارد و استودیوی ناتی داگ شخصیت «کلویی» را به جای «نیتن دریک» قرار داده است؟ همان طور که اطلاع دارید، بازی آنچارتد لاست لجیسی بسته الحاقی عنوان فوق العاده Uncharted 4: A Thief's End به شمار می رود و نبود «نیتن دریک» در این دی ال سی کمی عجیب به نظر می رسد.

Uncharted

خوشبختانه سرانجام استودیوی ناتی داگ به این سوال مبهم طرفداران پاسخ و دلیل اصلی عدم حضور شخصیت «نیتن دریک» را شرح داد. کارگردان بازی ، آقای شاون اسکایگ، در جدیدترین مصاحبه خود توضیح داد که داستان «نیتن دریک» به اندازه کافی پیچیده شده بود و روایت یک داستان دیگر از او، تنها منجر به پیچیده تر شدن داستان آن می شد که این موضوع برای طرفداران چندان خوش آیند نیست. به همین دلیل، سازندگان تصمیم گرفتند که با قرار دادن شخصیت «کلویی» به جای «نیتن دریک»، داستان جدیدی را روایت و همچنین کاراکترهای بیشتری را وارد دنیای آنچارتد کنند.

وی در این مصاحبه گفت: «ما احساس می کنیم که آن داستان [داستان شخصیت نیتن دریک] در بازی Uncharted 4 بسیار پیچیده شده است. به همین خاطر، ناتی داگ از همان ابتدای ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy تصمیم گرفت که شخصیت جدیدی را برای این عنوان ویدیویی در نظر بگیرد و همه مسئولیت ها بر دوش آن [کلویی] سپرده شود.»

توجه داشته باشید که داستان شخصیت «نیتن دریک» در نسخه چهارم بازی Uncharted به پایان رسید. حال اگر سازندگان به سراغ ساخت و توسعه نسخه بعدی این مجموعه روند، ناچارا باید شخصیت های دیگری را به جای «نیتن دریک» قرار دهند. این امر ممکن است منجر به شکست و سقوط محبوبیت سری آنچارتد شود که ناتی داگ با انتشار عنوان آنچارتد لاست لجیسی به عنوان بسته الحاقی بازی آنچارتد ۴، زمینه را برای حضور شخصیت های جدید در دنیای آنچارتد فراهم می کند.

این بدان معناست که تصمیم عدم حضور «نیتن دریک» در بازی The Lost Legacy بسیار هوشمندانه بوده و سازندگان تمامی جوانب را در نظر گرفته اند و به آنچه که انجام می دهند، آگاه هستند. البته نباید فراموش کرد که ناتی داگ رسما خبر ساخت نسخه پنجم بازی آنچارتد را تکذیب کرد؛ اما با این وجود زمزمه هایی در رابطه با بازی آنچارتد ۵ به گوش می رسد.

Uncharted

همچنین در اوایل سال میلادی جاری، سازنده انیمیشن های استودیوی ناتی داگ، آقای جاناتان کوپر (Jonathan Cooper)، اعلام کرد که در ابتدا هدف از انتشار بازی The Lost Legacy، گسترش محتویات بازی آنچارتد ۴ بود؛ لیکن در حین ساخت آن به طور اتفاقی شاهد طراحی یک عنوان ویدیویی کاملا مستقل شدیم. به عبارت دیگر، بازی آنچارتد لاست لجیسی را می توان نسخه جدیدی از مجموعه آنچارتد خطاب کرد. در این زمینه، سازندگان چگونگی تغییر سایز کوچک بازی و تبدیل آن به یک عنوان بزرگ‌تر و مستقل را توضیح دادند. ناتی داگ در این خصوص اعلام کرد: « این اولین جرقه برای ما بود؛ درست قبل از اینکه ما این عنوان ویدیویی را یک بازی کامل بدانیم.»

ناگفته نماند؛ بسته الحاقی مورد انتظار Uncharted: The Lost Legacy برای عرضه در روز ۲۲ آگوست سال میلادی جاری مصادف با ۳۱ مرداد ماه سال ۹۶ برنامه ریزی شده است. در حال حاضر، می توانید با پرداخت مبلغ ۴۹٫۹۹ دلار، این بسته الحاقی را از طریق فروشگاه پلی استیشن استور پیش خرید کنید و یک آواتار ویژه از ناتی داگ هدیه بگیرید!

در پایان، شما را به تماشای تریلر ۳۰ ثانیه ای جدید بازی آنچارتد لاست لجیسی دعوت می نمایم. در این ویدیو، به سرعت بخش های مختلف بازی از جمله مبارزات، گیم پلی، پرش از صخره ها و تعقیب و گریزهای مشهور را مشاهده می کنید. جهت مشاهده این تریلر دیدنی، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر