چرا پایتون یک زبان برنامه نویسی ضروری است؟

رسانه کلیک - اگر می‌خواهید در آینده از راه برنامه نویسی پول خوبی در بیاورید، به دانش وسیعی از زبان‌های برنامه نویسی معروف نیاز دارید. بسیار از حرفه‌ای‌ها معتقدند که پایتون نقطه‌ی خوبی برای شروع این مسیر است.

چرا پایتون یک زبان برنامه نویسی ضروری است؟

چون بیش از دو دهه است که پایتون نقطه‌ی اتکایی در برنامه نویسی وب می‌باشد. پس اگر این زبان به صورت کاربردی آموخته شود، شخص با بسیاری از مهارت‌های ضروری که در صنایع گوناگون به کار می‌آید آشنا خواهد شد. به همین خاطر، عجیب نیست که پایتون در خیلی از دوره‌های آموزشی به عنوان بهترین نقطه‌ی شروع در نظر گرفته می‌شود.

کاربردهای پایتون از زیرساخت‌های محلی و سیستم‌های ابری تا طراحی سایت و برقراری ارتباط با پایگاه داده‌ی SQL، یعنی تقریباً هر چیزی را تحت پوشش قرار می‌دهد. اما علی‌رغم حوزه‌ی وسیع‌اش، یادگیری آن بسیار ساده و راحت باقی مانده است.

با توجه به جهان شمول بودن این زبان برنامه نویسی، همیشه توصیه می‌شود که توسعه‌دهنده‌ها به خوبی آن را بلد باشند. در واقع، پایتون یکی از سه زبان برنامه نویسی پر درآمد دنیاست. کدنویسی که در برنامه نویسی با پایتون ماهر باشد، به طور متوسط می‌تواند سالانه یک عدد شش رقمی (به دلار) درآمد داشته باشد.

اکنون که «علت» یادگیری پایتون را فهمیدید، احتمالاً سوالتان این که که «چگونه» باید آن را یاد گرفت. باید در کلاس‌های گران قیمت دانشگاه ثبت نام کرد یا دوره‌های آموزشی بیرون را رفت؟ هیچ‌کدام. بسته‌ی Python Programming Bootcamp 2.0 تمرینات پربار و خوبی را همراه با قیمتی مناسب برای تازه‌کاران آماده کرده است. چون مطمئناً دلتان نمی‌خواهد آن درآمد شش رقمی را صرف هزینه‌ی کلاس‌ها و دوره‌های گران بکنید.

این مجموعه‌ی تمرینی با بیش از ۳۷ ساعت آموزش، دانشی که برای حرفه‌ای شدن در پایتون نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه شرح دوره‌های مختلف این مجموعه را برای شما می‌گوییم.

آشنایی سریع با پایتون برای تازه‌وارده ا

این دوره با ۲۸ سخنرانی مختلف تضمین می‌دهد که در عرض دو هفته با آموزش اصول اساسی پایتون و تقویت آن‌ها از طریق چندین چالش جذاب آشنایی عمیقی نسبت به این زبان برنامه نویسی در شما ایجاد کند.

یادگیری پردازش تصویر پایتون با ایجاد فیلترهای مشابه اینستاگرام

آیا می‌دانستید با پایتون می‌توانید ابزارهای ویرایش تصویر مثل نمونه‌های موجود در اینستاگرام و اسنپ‌چت (Snapchat) بسازید؟ این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه اپلیکیشنی بسازید که قادر به تغییر کنتراست، روشنایی، طیف خاکستری تصویر و در نهایت ایجاد و اعمال این فیلترها بر روی عکس باشد.

ساخت یک دوربین هوشمند امنیتی Raspberry Pi با پایتون

این دوره‌ی ۴.۵ ساعتی به شما می‌آموزد که چگونه کامپیوتر محبوب و کوچک رزبری پای (Raspberry Pi) را با استفاده از توابع علامت جمع، معیارهای شباهت تصویر و سایر توابع موجود در پایتون، به یک سیستم نظارتی هوشمند و کارآمد تبدیل کنید.

پایتون

فراگیری روش‌های تصویرسازی داده با پایتون

اگر اطلاعات شما عالی اما ارائه‌ی‌تان پویا نباشد، باز هم یک جای کار می‌لنگد. در این دوره نحوه‌ی استفاده از نمودارهای میله‌ای، خطی، ارتعاشی، خطوط سه بعدی و سایر تکنیک‌های تصویرسازی داده را یاد می‌گیرید.

آموزش کامل برنامه نویسی پایتون: از مبتدی تا حرفه‌ای

در این دوره موضوعات عملی و اساسی پایتون شامل عملگرها، حلقه‌های For، حلقه‌های While و انواع مختلف اعلان‌هایی که در هنگام یادگیری این پلتفرم با آن‌ها سر و کار خواهید داشت را یاد می‌گیرید.

یادگیری پایتون با بیش از ۷۰ تمرین مختلف

با کمک چندین چالش تعاملی مختلف دانشی که از متغیرها، رشته‌ها، لیست‌ها و سایر مفاهیم ضروری پایتون یاد گرفتید را محک بزنید.

برنامه نویسی پایتون برای مبتدی‌ها: یادگیری پایتون در یک روز

اگر دوست دارید پایتون یاد بگیرید اما زمان کافی ندارید، با کمک این دوره‌ی فشرده، در کمتر از ۲۴ ساعت این زبان را بیاموزید. در این دوره از شما خواسته می‌شود تا با استفاده از مفاهیم بنیادی و ضروری پایتون چند پروژه‌ی واقعی را به طور کامل انجام دهید.

یادگیری ماشین با پایتون

یادگیری ماشین یکی از مباحث جذاب و نسبتاً جدید در حوزه‌ی برنامه نویسی است. شما حالا این فرصت را در اختیار دارید تا در آن پیش قدم شوید. در این دوره با تماشای نحوه‌ی عملکرد کدهای پایتون در اپلیکیشن‌های مختلفی که در دنیای واقعی دارند از یادگیری ماشین استفاده می‌کنند، می‌آموزید که یادگیری ماشین چگونه کار می‌کند. در پایان دوره هم خودتان باید فرآیندهای یادگیری ماشین را از صفر بنویسید.

پایتون برای کارهای مالی: اصول سرمایه‌گذاری و تحلیل داده

پایتون با توانی که در تحلیل داده و پیش بینی درآمد در اختیار دارد، کاربردهای زیادی در دنیای تجارت و سرمایه دارد. در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه از پایتون برای انتخاب سهام، تخمین ریسک، تحلیل موقعیت، و بسیاری از مهارت‌های دیگر استفاده کنید، مهارت‌هایی که توسعه‌دهندگان امور مالی را از سایر توسعه‌دهندگان جدا می‌کند.

اگر هزینه‌ی ثبت نام در کلاس‌های آموزش پایتون را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که نه تنها چندین هزار دلار هزینه کرده‌اید، بلکه در نهایت میزان فهم‌تان هم وابسته به مربی و میزان تمرکز شما در طول ساعت‌ها سخنرانی بی‌وقفه خواهد بود.

اما با بسته‌ی Python Programming Bootcamp امکان دسترسی ۲۴/۷ به دوره‌ها را خواهید داشت و می‌توانید در هر زمان و مکانی که خواستید به یادگیری این زبان بپردازید. علاوه بر این، قیمت این ۹ دوره‌ی آموزشی به صورت جداگانه ۱۲۹۳ دلار است، اما با خرید از وبسایت ما، می‌توانید همه‌ی آن‌ها را به صورت یکجا با تنها ۳۹ دلار دریافت کنید.

ارسال نظر