امکان برقراری تماس تلفنی از طریق WiFi فراهم شد

در ابتدا از وای فای گوشی های هوشمند فقط برای متصل شدن به اینترنت و اشتراک گذاری فایل ها استفاده می شد.اما اکنون شرکت AT&T امکان جالبی فراهم کرده است که می توانید از طریق وای فای تماس تلفنی برقرار کنید.

امکان برقراری تماس تلفنی از طریق WiFi فراهم شد

به گزارش کلیک،AT&T امکان برقراری تماس از طریق wifi را برای دستگاه های اندروید فراهم کرده است که این ویژگی در حال حاضر فقط برای گوشی های LG G4 فراهم شده است. این شرکت گفته است که این ویژگی را برای دستگاه های ios از اواخر ماه اکتبر ایجاد خواهد کرد. پس از امروز می توانید با داشتن گوشی LG G4 و به روز بودن نرم افزار مورد نیاز از طریق وای فای تماس های صوتی و تصویری برقرار کنند و برای یکدیگر پیام کوتاه ارسال کنند . شرکت AT&T گفته است که به زودی برای دستگاه های اندروید دیگر هم این امکان را فراهم می کند. نحوه کار آن هم به این گونه است که از طریق نرم افزار موجود ابتدا مکان شما ردیابی می شود و با توجه به محلی که قرار دارید شما به یک شبکه وای فای متصل می شوید و از این طریق می توانید تماس برقرار کنید و پیامک ارسال کنید.

در حال حاضر تماس از طریق وای فای دارای یک سری محدودیت ها است. به عنوان مثال این ویژگی مختص کاربران AT&T در آمریکا، پورتوریکو، ایسلند و چند کشور دیگر است. اگر شما از طریق وای فای با یک شماره ی داخلی تماس بگیرید، هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. اما اگر با یک شماره بین المللی تماس برقرار کنید، باید هزینه تماس های بین المللی را پرداخت کنید.

ارسال نظر