آیا هزینه های موبایل افزایش می یابد؟

کاهش درآمد پیامک ها و افزایش هزینه اپراتورها باعث می شود تا اپراتورها اقدام به تغییر تعرفه خود کنند.

آیا هزینه های موبایل افزایش می یابد؟

به گزارش کلیک، وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: به دنبال اصلاح هزینه‌های خدماتی هستیم، چرا که مقایسه نرخ خدمات اپراتوری در ایران با سایر اپراتورهای جهانی چندان همخوانی ندارد.

صدوقی درباره پیشنهاد اپراتورها برای اصلاح هزینه ها نیز توضیح داد: در حال حاضر عددی به رگولاتور پیشنهاد نکرده ‌ایم، اما در خصوص متعادل‌ کردن هزینه‌ ها بحث‌ هایی داریم، در این میان اگر هزینه‌ های ما تعدیل شود ما می‌ توانیم بحث تغییر تعرفه را پیگیری نکنیم، اما اگر هزینه‌ ها در همین حد باقی بماند نیاز به تغییر در تعرفه ‌ها وجود خواهد داشت.

وی درباره آمادگی برای طرح ترابرد پذیری شماره ها افزود: در گذشته با سرمایه‌ گذاری‌ های متعدد سعی کرده‌ ایم زیر ساخت‌ های خود را مهیا کنیم، البته نمی ‌گویم در این زمینه نگرانی نداریم، اما به هر صورت در برنامه است که این طرح امسال اجرا شود. ما در سال‌ های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده ‌ایم و باورمان این است که با اجرای ترابرد‌پذیری شماره‌ ها شرایط خوبی برای مشترکان ایجاد می ‌شود. البته با این وجود شاید زیر ساخت ‌های فعلی برای راه‌ اندازی این سرویس مهیا نباشد و برای این طرح لازم باشد مدت‌ زمانی صرف فراهم آوردن زیر ساخت‌ های لازم شود.

صدوقی هم چنین درباره قیمت پیشنهادی اپراتور اول برای هر بار جا به‌ جایی مشترکان در شبکه اپراتورهای مختلف بیان کرد: کمیسیون فنی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی بر روی قیمت این خدمات است و در مقطع فعلی نمی ‌توان قیمتی برای ارائه این خدمات ارائه کرد.

ارسال نظر