رونمایی از بهترین گجت جهان برای شکار عکس های سلفی

شرکت In Win به تازگی از وسیله ای به نام Winbot در نمایشگاه Computex امسال رونمایی کرده است. این وسیله که همانند یک گوی بزرگ است، دربردارنده یک کامپیوتر قوی است و با استفاده از حرکات دست و فرمان های صوتی کنترل می شود و برای گرفتن بهترین تصاویر سلفی طراحی شده است.

رونمایی از بهترین گجت جهان برای شکار عکس های سلفی

به گزارش کلیک ، Winbot یکی از محصولات شرکت In Win است که شبیه به یک گوی است و توسط حرکات دست یا فرمان های صوتی فرد صاحب آن کنترل می شود. به نظر می رسد که در طراحی این وسیله از سفینه های فضایی الهام گرفته شده است.

Winbot یک گوی پلاستیکی شفاف است که دربردارنده یک کامپیوتر قوی است که از یک نوع مایع برای خنک سازی آن استفاده می شود. این کامپیوتر دارای مادربرورد گیمینگ ROG Strix Z270E ایسوس، پردازنده Core i7 7700K اینتل، کارت گرافیک Geforce GTX Strix 1070 انویدیا و ۲۴۰ گیگابایت حافظه داخلی SSD و یک پاور ۱۲۵۰ واتی شرکت In Win است.

این وسیله که به تازگی در نمایشگاه ۲۰۱۷ Computex رونمایی و در معرض نمایش قرار داده شده است، دارای یک دوربین استریو است که به منظور تشخیص افرادی که در جلوی گوی قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که Winbot حرکت خود را از سمت چپ به سمت راست آغاز می کند، چراغ های آبی تعبیه شده درون آن، سبز رنگ خواهد شد. سپس کاربران می توانند این گوی را با حرکات دست خود کنترل کنند. زمانی که دست راست خود را بلند کنید، ربات به سمت راست و زمانی که دست چپ خود را بلند کنید، ربات به سمت چپ حرکت می کند و زمانی که لوگوی چاپ شده Winbot را جلوی آن نگه دارید، گوی از شما عکس خواهد گرفت.

کنترل Winbot توسط دستیار صوتی Alexa نیز امکان پذیر است و برای هدایت آن به سمت راست، به سمت چپ و گرفتن عکس توسط آن، باید به ترتیب از فرمان های صوتی Winbot right، Winbot leftو Winbot cheese استفاده کنید. البته ممکن است کنترل این ربات ها با استفاده از فرمان های صوتی در مکان های شلوغ و پر و صدا کمی دشوار باشد و استفاده از حرکات دست برای کنترل این گوی در چنین مکان هایی بهتر باشد. در ضمن زمانی که دمای Winbot افزایش پیدا می کند، نیز استفاده از حرکات دست برای کنترل آن نسبت به فرمان های صوتی بهتر است.

شاید با خود بگویید که این وسیله با چه هدفی طراحی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هدف از طراحی این ربات، گرفتن بهترین تصاویری سلفی بوده است.

می توان گفت این ربات در این زمینه بهترین عملکرد را ندارد؛ اما روش کار آن برای بیشتر افراد حاضر در محل نمایش این وسیله که می خواستند آن را امتحان کنند؛ جالب بود.

فناوری تشخیص افراد در این وسیله کمی مشکل دارد و معمولا به درستی عمل نمی کند و گاهی اوقات به جهت حرکات دست افراد هیچ واکنشی نشان نمی دهد؛ اما زمانی که این ربات عمل می کند؛ عملکرد آن برای شما جالب است و می توانید بهترین تصاویر سلفی را از خود بگیرید.

ارسال نظر