منبع کدهای ویندوز ۱۰ لو رفت

کلیک - منبع کد های کمپانی مایکروسافت در رابطه با USB،Storage و WiFi لو رفته و کد های لورفته به صورت داوطلبانه از طرف Beta Archive پاک شده است، مشخص نیست چه تعدادی از کاربران این کد ها را دانلود کرده اند.

منبع کدهای ویندوز ۱۰ لو رفت

اوایل هفته گذشته، Beta Archive در پستی اعلام کرد که منابع کد های ویندوز ۱۰ در رابطه با USB،Storage و WiFi لو رفته است و بر روی وب سایت free FTP قرار گرفته است. سخنگوی مایکروسافت این خبر را در وب سایت The Verge تائید کرد.

میزان اطلاعات درز کرده و آسیبی که به کمپانی رسیده ، اندک نیست. وب سایت The Register گزارش داده که حجم فایل های لو رفته چیزی برابر با ۳۲ ترابایت بوده است، فایل ها در واقع اطلاعاتی است که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده. در حال حاضر اطلاعات درز کرده در دسترس مایکروسافت است و کمپانی تصمیم دارد بر روی اطلاعات درز کرده تغییراتی ایجاد کند. در برخی خبر گذاری‌ها به این نکته اشاره شده که میزان اطلاعات لو رفته کمتر بوده و برخی رسانه ها بزرگ نمایی کرده اند.

این خبر ها به معنای بی اهمیت بودن اطلاعات درز کرده نیست، در هر صورت این موضوع یک امتیاز منفی برای مایکروسافت به حساب می آید مخصوصاً در زمانی که کاربران به امنیت سیستم بیش از هر چیزی اهمیت می دهند. کد های درز کرده به صورت داوطلبانه از طرف Beta Archive پاک شده است. مشخص نیست که چه تعداد کاربر این اطلاعات را دانلود کرده اند، ممکن است افراد و یا وب سایت هایی این اطلاعات را دانلود کرده باشند و از آن ها برای سو استفاده بهره ببرند.

ارسال نظر