مایکروسافت ۱۱ مهرماه رویداد «واقعیت ترکیبی ویندوز» را میزبانی می‌کند

رسانه کلیک - کنفرانس خبری مایکروسافت با موضوع واقعیت ترکیبی ویندوز، ۳ اکتبر مصادف با یازدهم مهرماه در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

مایکروسافت ۱۱ مهرماه رویداد «واقعیت ترکیبی ویندوز» را میزبانی می‌کند

به گزارش رسانه کلیک ؛ به نقل از وب‌سایت theverge، مایکروسافت قصد دارد ماه آینده رویداد ویژه‌ای موسوم به واقعیت ترکیبی ویندوز (Windows Mixed Reality) برگزار کند. این شرکت از خبرنگاران دعوت کرده است تا ۳ اکتبر (یازدهم مهر) در این رویداد که در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، حضور به هم برسانند. «الکس کپیمن» مخترع کینکت و HoloLens در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

احتمالاً مایکروسافت در رویداد واقعیت ترکیبی ویندوز بر روی ویژگی‌های هدست های واقعیت ترکیبی مختص ویندوز قبل از عرضه آنها در بازار (۱۷ اکتبر) تمرکز خواهد کرد.

گفتنی است؛ واقعیت ترکیبی حاصل قرار گرفتن واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در کنار هم برای غرق کردن کاربر در یک برنامه از پیش برنامه‌ریزی شده است که بخش عمده‌ آن را دنیای واقعی تشکیل می دهد. در این نوع از پلتفرم فرد می‌تواند به صورت واقعی به اشیا نزدیک و دور شود و زاویه خود را به صورت واقعی با آن تنظیم کند. این پلتفرم بر اساس لمس تغییر کرده و همه چیز در آن واقعی به نظر می‌رسد.

قیمت هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوزی ایسر از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود. کمپانی اچ‌ پی نیز هدست واقعیت ترکیبی خود را با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش خواهد رساند و محصول کمپانی دل/ لنوو در این حوزه ۳۴۹ دلار اعلام شده است. Asus با وجود اینکه طراحی چند ضلعی منحصر به فردی را در نمایشگاه IFA 2017 معرفی کرد اما در سال ۲۰۱۸ به سراغ این نوع از هدست ها نمی‌رود.

مایکروسافت نیز قصد ندارد به زودی نسخه جدید هدست HoloLens خود را به نمایش بگذارد؛ این در حالی است که این شرکت در حال توسعه نسخه دوم HoloLens با یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی است؛ اما ترجیح داده است تا نمایش این دستگاه جدید را تا اواخر ۲۰۱۹ به تعویق بیاندازد.

ارسال نظر