اسپیکر بلوتوثی بی سیم Bose

در این مطلب قصد داریم انواع اسپیکر شرکت Bose را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اسپیکر بلوتوثی بی سیم Bose

Bose SoundLink Mini II

یک اسپیکر کوچک و زیبا ! ؛ Bose SoundLink Mini II یکی از بهترین محصولات شرکت Bose به شمار می رود .

کلیک - این اسپیکر به عنوان یک ابزار کوچک و جمع و جور با بهره بردن از یک طراحی فوق العاده , قدرت صدای بسیار خوب , سیستم داخلی بسیار جدید و پیشرفته و شارژدهی عالی باتری , یکی از بهترین اسپیکرهای وایرلس(بی سیم) بازار محسوب می شود.
UE Boom 2
UE Boom 2 یک اسپیکر جمع و جور و با دوام مجهز به سیستم وایرلس بلوتوثی است که دارای قدرت صدای بیشتر و اندکی با کیفیت تر نسبت به Boom معمولی می باشد. بدنه این اسپیکر بسیار زیبا زنگ نمی زند , ضد ضربه بوده و کاملا ضد آب نیز هست.
JBL Charge 2+
یک اسپیکر بلوتوثی و پرتابل بسیار خوش ساخت و خوش طرح. عمر باتری JBL Charge 2+ بسیار خوب است بطوری که می توان از آن در نقش یک شارژر همراه برای سایر ابزارهای پرتابل و قابل حمل سود برد. و اگر این مزایا برایتان کافی نیست باید بگوییم که این اسپیکر کاملا ضد آب هم می باشد.
UE Roll
این محصول یک اسپیکر بلوتوثی کوچک و ضد آب است که طراحی آن در نوع خود بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد, نسبت به اندازه کوچکش قدرت صدای خیلی خوبی دارد , و باتریش هم شارژ دهی مطلوب و مناسبی را برای کاربر فراهم می کند. بدنه آن از الیاف نخی بسیار متراکم و محکم بافته شده , اگر شما این محصول را از طریق وبسایت UE خریداری کنید به همراه آن یک محافظ پلاستیکی باکیفیت نیز دریافت خواهید نمود که به اسپیکرتان این امکان را می دهد که روی آب شناور بماند!
Sony SRS-X3
Sony SRS-X3 با آن طراحی ظریف و زیبایش یک اسپیکر بلوتوثی مینی محسوب می شود که به نسبت اندازه اش صدای بسیار قدرتمند و باکیفیتی را ارائه می دهد. این محصول بسیاری از قابلیت های اسپیکرفون ها را در خود دارد. تکنولوژی NFC( برای اسمارت فون هایی که این ویژگی را ساپورت می کنند) و یک باتری قابل اتکا با میزان شارژدهی تقریبی 7 ساعت!
Bose SoundLink Color
اگر اولویت شما با کیفیت پخش صداست , بهترین گزینه برای شما محصول گران قیمت تر SoundLink Mini است. که دارای طراحی درجه یک متالیک نیز هست. ولی اگر برای راحتی و آسودگی حمل ارزش بیشتری قائلید و نیز قصد ندارید که مبلغی بیشتر از 70 دلار هزینه کنید, SoundLink Color می تواند یک انتخاب بسیار عالی تلقی گردد. شاید همه افراد طراحی آن را زیاد پسند نکنند اما بدون شک اکثر آنان تحت تاثیر صدای خروجی از این اسپیکر قرار خواهند گرفت , بخصوص اگر در یک اتاق کوچک قرار داشته باشند.
Fluance Fi50
Fluance Fi50 یک اسپیکر قدرتمند است که صدای بسیار با کیفیتی از بلندگوهای بلوتوثی retro-styled آن خارج می شود. (retro-styled : بلندگوهایی که به سمت داخل خمیدگی و انحنا دارند). تمام بدنه آن از جنس فیبر با کیفیت متوسط ساخته شده است. در دو طرف آن دو بلندگو قرار دارند که هر دو از یک tweeter که در مرکز یک woofer 5اینچی قرار دارد تشکیل شده اند. (tweeter : قسمتی از بلندگو که صدای زیر و نازک دارد , woofer : قسمتی از بلندگو که صدای بم و ضخیم دارد.) این اسپیکر به یک امپلیفایر 40 واتی نیز مجهز می باشد که صدایی بلند و با کیفیت و بدون هیچ گونه صدای ناخوشایند و آزار دهنده ای را پخش می کند. این اسپیکر هم چنین یک پورت USB برای شارژ و نیز یک صفحه نمایش LED کوچک با قابلیت کنترل لمسی دارد.
JBL Flip 3
این محصول نسل سوم کمپانی Flip دارای یک طراحی ساده و البته ضد ضربه و ضد جذب لکه می باشد و عمر باتری آن حتی تا 10 ساعت نیز می رسد. در ضمن قیمت آن هم 100 دلار است. مشابه همه اسپیکرهای با این سبک , این اسپیکر نیز هر نوع صدایی را بر مبنای سیستم بی سیم بلوتوثی پخش می کند که همه اسمارت فون ها و تبلت های نزدیک خود را پوشش می دهد , و البته اکثر کامپیوترهای نسل جدید را!

ارسال نظر