The Witcher 4 در راه است!

قطعا نمی توان از موفقیت بازی The Witcher 3: Wild Hunt گذشت! عنوانی که در بیشتر مراسم ها و رویدادهای مختلف عرصه بازی های ویدیویی، به عنوان بهترین بازی سال منتخب می شد و در سایر دسته بندی های مختلف نیز، افتخارات زیادی را کسب کرد. موفقیت بازی ویچر ۳ تنها به افتخارات آن محدود نمی شود بلکه تا به امروز، بر اساس آمارها و گزارشات منتشر شده، این عنوان در سراسر جهان بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته که تمامی این موفقیت ها باعث می شود که استودیوی سی دی پراجکت رد به فکر ساخت نسخه چهارم بازی بیافتد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

The Witcher 4 در راه است!

موفقیت بازی ویچر ۳ تنها به افتخارات آن محدود نمی شود بلکه تا به امروز، بر اساس آمارها و گزارشات منتشر شده، این عنوان در سراسر جهان بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته که تمامی این موفقیت ها باعث می شود که استودیوی سی دی پراجکت رد به فکر ساخت نسخه چهارم بازی بیافتد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی سی دی پراجکت رد به خوبی از پس کارها و پروژه های خود برمی آید و هم اکنون بر روی توسعه بازی Cyberpunk 2077 کار می کند. در حال حاضر، تمام تمرکز سازندگان و اعضای این استودیو بر روی ساخت این بازی گذاشته نشده و این استودیو، بر روی آخرین بسته الحاقی عنوان The Witcher 3: Wild Hunt نیز مشغول به کار است. حال با عرضه بسته الحاقی Blood and Wine، بدون شک سرعت توسعه و ساخت بازی Cyberpunk 2077 افزایش پیدا خواهد کرد و بزودی جزئیات زیادی از این عنوان در دسترس قرار خواهد گرفت.

سوالی که ذهن بسیاری از طرفداران و علاقه مندان مجموعه ویچر را مشغول کرده، این است که آیا استودیوی سی دی پراجکت رد پس از ساخت و عرضه بازی Cyberpunk 2077، دوباره به مجموعه ویچر باز خواهند گشت و یا با اتمام نقش آفرینی و ماجراجویی گرالت، این مجموعه به پایان می رسد؟

به همین خاطر، مدتی پیش وب سایت بزرگ و معتبر یورو گیمر مصاحبه ای را با کارگردان بازی The Witcher 3: Wild Hunt، آقای کنراد توماسزکوویچ ترتیب داده است که نظر ایشان را در خصوص ادامه فرانچایز ویچر بداند و جواب سوالات گیمرها و طرفداران را نیز گرفته باشد. ایشان در مصاحبه اخیر، جواب شفاف و مستقیمی نداد و هنوز نمی توانیم از ساخت و عرضه عنوان The Witcher 4 مطمئن شویم. وی تنها با اشاره به کلمه "امیدوارم" خبر از ساخت نسخه چهارم این سری داده است.

آقای کنراد توماسزکوویچ در این مصاحبه اعلام کرد:

من شخصا امیدوار هستیم که در آینده بر روی عناوین بیشتری [از مجموعه ویچر] کار کنم چرا که من عاشق کار خود هستیم و از ساخت و کاگردانی بازی هایی همچون ویچر لذت می برم. همان طور که می دانید، من بیش از ۱۲ سال بر روی مجموعه ویچر کار کردم ولی نمی دانم باید چه تصمیمی گرفته شود. به زودی مدیران، برنامه ها و سیاست های خودشان را با ما به اشتراک خواهند گذاشت. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه خواهد شد!

https://static2.click.ir/servev2/OTA0ZQj6l64s/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

حال اگر نسخه چهارم بازی ویچر وجود داشته باشد، این عنوان چگونه خواهد بود؟ همان طور که اطلاع دارید، در نسخه سوم این مجموعه یعنی بازی The Witcher 3: Wild Hunt، ماجراجویی و نقش آفرینی قهرمان بازی (گرالت) به اتمام می رسد. با این حال، در صورت عرضه بازی The Witcher 4 باید شاهد حضور یک شخصیت و قهرمان جدیدی باشیم. گویا استودیوی سی دی پراجکت رد از ایجاد تغییرات در داستان این مجموعه هراسی ندارد چرا که در تابستان سال گذشته، آقای مارسین یوونسکی، رئیس کل استودیوی سی دی پراجکت رد، اعلام کرده بود که جهان مجموعه ویچر بسیار بزرگ است که در آن، می توان داستان های جدیدی را روایت کرد و فرصت های زیادی در درون بازی پیدا می شوند.

اگر خبرهای دنیای بازی های ویدیویی را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که عنوان Cyberpunk 2077 هم اکنون توسط استودیوی سی دی پراجکت رد در حال توسعه می باشد و متاسفانه تاریخ عرضه آن هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است. بر اساس برخی ادعاها و خبرهای قابل دسترس، این عنوان بین سال های ۲۰۱۷ الی ۲۰۲۱ توسط سی دی پراجکت رد عرضه خواهد شد. البته این استودیو در بین سال های گفته شده، یک بازی نقش آفرینی جدیدی را عرضه می کند که این بازی، هنوز توسط سازندگان معرفی نشده است.

برای تجربه آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt، زمان زیادی باقی نمانده و شما می توانید در تاریخ ۳۱ ماه می امسال، به تجربه این بسته الحاقی بپردازید. بسته الحاقی Blood and Wine برای خود یک بازی جداگانه ای محسوب می شود چرا که ۳۰ ساعت گیم پلی را به همراه خود دارد و گیمرها را سرگرم خواهد کرد. همچنین یک بازی جدیدی قبل از پایان سال میلادی جاری، توسط استودیوی سی دی پراجکت رد عرضه خواهد شد. همان طور که مشاهده می کنید، هنوز اطلاعات زیادی از عناوین این استودیوی خلاق در دسترس نیست و ممکن است در رویداد بزرگ E3 2016، جزئیات بیشتری در دسترس قرار گیرد. همراه رسانه کلیک باشید...

ناگفته نماند که استودیوی سی دی پراجکت رد از نوع جدید فرمت های بازی های ویدیویی در عناوین جدید و آینده خود استفاده خواهد کرد. تاکنون، اطلاعاتی در خصوص فرمت جدید این استودیو در سراسر فضای مجازی یافت نمی شود و سی دی پراجکت رد در گذشته، از این فرمت جدید استفاده نکرده است.

عنوان خارق العاده و پرافتخار The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می سال ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. با گذشت زمان از عرضه این عنوان، کم کم شاهد کسب افتخارات آن بودیم که در بیشتر مراسم ها و در بخش های مختلف، به عنوان بهترین بازی ویدیویی انتخاب می شد. همه این موفقیت ها دست به دست هم دادند تا بازی ویدیویی ویچر ۳ توانست رکورد پرافتخارترین بازی ویدیویی را بشکند. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجـــــــا کلیک کنید.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با عرضه نسخه چهارم بازی ویچر چیست؟ در صورت عرضه این بازی، قهرمان و داستان بازی به طور کلی عوض خواهد شد؟ شما چه انتظاراتی از بازی The Witcher 4 دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر