قیمت بند 2 مایکروسافت به طرز عجیبی کاهش پیدا کرد

مایکروسافت در صدد فروش بند ۲، یکی از فناوری‌ های پوشیدنی خود است تا از این طریق بتواند بازار فروش این محصولات را بیش از پیش در تصرف خود درآورد.

قیمت بند 2 مایکروسافت به طرز عجیبی کاهش پیدا کرد

به گزارش کلیک، مایکروسافت تا به امروز تنها دو فناوری پوشیدنی به بازار عرضه کرده، مایکروسافت بند و بند ۲. نقطه قوت این محصول این است که با تمام سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون کار می‌کند. این محصول نه تنها تمام کاربردهای دستبند تناسب‌اندام Fitbit را دارد بلکه قابلیت‌های دیگری هم به کاربر ارائه می‌دهد. مثلاً این دستگاه می‌تواند میزان فعالیت بدنی شما را هنگام برداشتن وزنه بررسی کند درصورتیکه Fitbit این قابلیت را ندارد. همچنین بند ۲ می‌تواند در بهتر کردن ضرباتتان در بازی گلف کمک کند. تمام این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد تصرف بازار را دارد.
مایکروسافت از هفتم فوریه یک حرکت ویژه برای افزایش فروش خود انجام داده است. طی این طرح شما می‌توانید تمام قابلیت‌های یک ساعت هوشمند و یک دستبند فناورانه تناسب‌اندام را با خرید یک بند ۲ به دست آورید و آن هم تنها با ۲۵۰ دلار. گران‌ترین ساعت هوشمند، محصول شرکت اپل با قیمت ۲۵۰ دلار است و دستبندهای تناسب‌اندام Fitbit زیر ۱۰۰ دلار قیمت دارند اما بند ۲ به طور کلی ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده که با توجه به قابلیت‌هایش، یک قیمت منطقی محسوب می‌شود. اما شاید شما بخواهید که خرید منطقی‌تری انجام دهید. ساعت‌های هوشمند اندرویدی مثل ساعت هوشمند ۳ از کمپانی سونی تنها ۲۵ دلار قیمت دارد که میزان بسیار کمتری نسبت به قیمت بند ۲ محسوب می‌شود.
به نظر می‌رسد که از بین فناوری‌های پوشیدنی، دستبندهای تناسب‌اندام، نسبت به باقی محصولات عمومیت بیشتری دارند. شاید به این دلیل که خیلی وقت است در بازار فروش حضور دارند و این که همه مردم دوست دارند تناسب‌اندام داشته باشند و این محصولات نیز دقیقاً با همین هدف ساخته شده‌اند. شرکت Fitbit اولین تولیدکننده این دستبندها محسوب می‌شود ولی مایکروسافت علاوه بر Fitbit باید با محصولات کمپانی‌های دیگری مثل Jawbone، Garmin، Withings، Misfit و همین‌طور ساعت‌های هوشمند رقابت کند. اما به طور کلی بند ۲ یک دستگاه خوب از شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود که می‌تواند رضایت بسیاری را به خود جلب کند. با این دستگاه می‌توانید به غیر از بررسی تمرینات ورزشی خود، پیام‌های متنی بنویسید و یا تماس‌های تلفنی برقرار کنید. به طور کلی این دستگاه بر روی صفحه مستطیل شکل خود امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره بند ۲ می‌توانید به وب‌سایت مایکروسافت رجوع کنید. اما بهتر است که عجله کنید چون تنها سه هفته برای استفاده از این محصول فرصت دارید.

ارسال نظر