معرفی بهترین وبسایت‌های اعلام نتایج مسابقات جام جهانی

رسانه کلیک - اگر می‌خواهید به طور زنده از نتایج مسابقات جام جهانی 2018 باخبر شوید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با چندین وبسایت که در این حوزه فعالیت می‌کنند، آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین وبسایت‌های اعلام نتایج مسابقات جام جهانی

همان طور که مطلع هستید، بیست و یکمین دوره از سری مسابقات جام جهانی در کشور روسیه برگزار شده و تا کنون شاهد رقابت چندین تیم‌ شرکت کننده در آن بوده‌ایم. در همین راستا وبسایت‌های مختلف بخش‌هایی را به جام جهانی 2018 و مسابقات آن اختصاص داده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به اطلاعاتی مانند نتایج زنده بازی‌ها، جدول زمان بندی و بسیاری دیگر از این موارد، دسترسی داشت. ( چگونه مسابقات جام جهانی را به صورت رایگان در گوشی تماشا کنیم؟ )

در ادامه شما را با بهترین وبسایت‌ها و صفحات ایجاد شده برای اعلام نتایج مسابقات جام جهانی آشنا می‌کنیم.

وبسایت رسمی FIFA

وبسایت رسمی FIFA یکی از منابع اصلی و کامل برای دریافت اطلاعات درباره مسابقات جام جهانی است. با وارد شدن به منوی WorldCup این وبسایت، می‌توان به بخش‌های مختلفی مانند اعلام نتایج به صورت زنده، نتایج بازی‌های گذشته، آنالیز بازی‌های انجام شده، آمارها، تصاویر گرفته شده و دیگر موارد این چنینی دسترسی داشت. وبسایت رسمی FIFA بدون شک کامل‌ترین پایگاهی است که افراد می‌توانند توسط آن به اطلاعات مختلف پیرامون مسابقات جام جهانی 2018 دست یابند.

نتایج مسابقات جام جهانی

FlashScore

FlashScore یکی از وبسایت‌هایی است که به صورت انحصاری در حوزه اطلاع رسانی نتایج زنده مسابقات مختلف فعالیت می‌کند. در این وبسایت‌ هم بخش خاصی برای جام جهانی 2018 ایجاد شده که با وارد شدن به آن می‌توان به نتایج مسابقات جام جهانی همراه با امتیازات به دست آمده و همچنین جدول زمان بندی مسابقات دسترسی داشت. در این وبسایت بخش‌های دیگری مانند آنالیز بازی و بازیکنان، چت آنلاین کاربران و تعدادی دیگر از این موارد، ارایه می‌شود.

نتایج مسابقات جام جهانی

ورزش 3

ورزش 3 یک وبسایت‌ ورزشی محبوب با زبان فارسی است که اطلاعات مفیدی را در حوزه‌های مختلف به کاربران ارایه می‌کند. ورزش 3 هم به مناسبت جام جهانی، صفحه ویژه‌ای را برای پیگیری مسابقات در نظر گرفته و اطلاعات مفیدی را در این باره منتشر می‌کند. بخش‌هایی چون اخبار مرتبط، نتایج زنده بازی‌ها، جدول زمان بندی مسابقات و ویدیوی مربوط به بازی‌ها، موارد موجود در وبسایت ورزش 3 هستند که شما را به طور کامل در جریان مسابقات جام جهانی قرار می‌دهند. نکته مثبت این این وبسایت نسبت به دو مورد قبل، زبان فارسی آن است.

نتایج مسابقات جام جهانی

گوگل

یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای دسترسی به نتایج مسابقات جام جهانی 2018، استفاده از وبسایت گوگل است. برای این کار تنها باید عبارت جام جهانی را در گوگل سرچ کنید. با این کار جدولی از بازی‌ها و نتایج‌شان به شما نشان داده می‌شود. علاوه بر این‌ها، بخش‌هایی مانند آنالیز بازی و کامنت هم توسط گوگل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نتایج مسابقات جام جهانی

نود

وبسایت برنامه تلویزیونی محبوب نود، صفحه اختصاصی خودش را برای دسترسی به اطلاعات مسابقات جام جهانی 2018 ایجاد کرده و در آن بخش‌هایی چون اخبار، نتایج زنده بازی‌ها، جدول گروه بندی و زمانی و ویدیوهای مربوطه را ارایه می‌کند. وبسایت 90 هم به عنوان یکی از منابع کاربردی با زبان فارسی بوده که برای دسترسی به نتایج مسابقات جام جهانی می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نتایج مسابقات جام جهانی

نظر شما در رابطه با وبسایت‌های معرفی شده برای دسترسی به نتایج مسابقات جام جهانی چیست؟

ارسال نظر