با باریک‌ترین ویندوزفون دنیا آشنا شوید

شاید تا کنون نام کمپانی یاماها دنکی (Yamada Denki) به گوشتان نخوره باشد. یاماها دنکی یک شرکت ژاپنی است که از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی لوازم الکتریکی در بازارهای چین و ژاپن به شمار می‌رود.به گزارش کلیک، این کمپانی به تازگی ویندوزفون جدیدی را معرفی کرده که منجر به شناخته‌تر شدن هرچه بیشتر این شرکت در سراسر دنیا شده است. این ویندوزفون جدید EveryPhone نام داشته و با ضخامت بدنه‌ی 6.9 میلیمتری خود، در حال حاضر به عنوان باریک‌ترین ویندوزفون دنیا شناخته می‌شود.

با باریک‌ترین ویندوزفون دنیا آشنا شوید

به گزارش کلیک، این کمپانی به تازگی ویندوزفون جدیدی را معرفی کرده که منجر به شناخته‌تر شدن هرچه بیشتر این شرکت در سراسر دنیا شده است. این ویندوزفون جدید EveryPhone نام داشته و با ضخامت بدنه‌ی 6.9 میلیمتری خود، در حال حاضر به عنوان باریک‌ترین ویندوزفون دنیا شناخته می‌شود.

عرضه‌ی رسمی ویندوزفون EveryPhone از امروز (28 نوامبر) آغاز شده و قیمت آن معادل با 325 دلار در نظر گرفته شده است. اما باریک‌ترین ویندوزفون دنیا از نظر سخت افزاری چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟ این محصول از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی بهره‌مند بوده و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 410 کوالکام در آن به کار گرفته شده است. رم آن ظرفیت 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی آن ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. البته طراحی این گوشی به گونه‌ای انجام شده که دستگاه می‌تواند از حافظه‌ی جانبی (رم میکرو اس دی) پشتیبانی نموده و بدین طریق فضای ذخیره‌سازی اطلاعات خود را افزایش دهد.

دوربین اصلی و سلفی ویندوزفون EveryPhone هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ابعاد کلی بدنه‌ی آن 6.9 در 78.6 در 154.8 میلیمتر بوده و وزن نهایی آن معادل با 138.6 گرم است. بنابراین شاید از نظر خصوصیات فیزیکی و ابعادی، ویندوزفون EveryPhone بسیار شبیه به آیفون 6 اس اپل به نظر برسد. نظر شما در رابطه با این ویندوزفون که رسما لقب باریک‌ترین ویندوزفون دنیا را به خود اختصاص داده چگونه است؟

ارسال نظر