اپل در کنفرانس WWDC 2017 از چه محصولاتی رونمایی می کند؟

کنفرانس WWDC 2017 از دوشنبه شب(۱۵ خرداد ۹۶) در ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می شود،محصولات و به روز رسانی های جدیدی در این کنفرانس عرضه می شود،در این مطلب  جزئیات این کنفرانس  بررسی می شود.

اپل در کنفرانس WWDC 2017 از چه محصولاتی رونمایی می کند؟

به گزارش کلیک ،سال پیش کمپانی اپل با محصولات بسیار خوبی وارد شد و امسال نیز در کنفرانس WWDC ما شاهد به روز رسانی های جدید این کمپانی هستیم که از جمله آن ها می توان به ،به روز رسانی جدید مک بوک نیز اشاره کرد که با پردازنده جدید از جمله پردازنده نسل ۷ اینتل ،Kaby Lake اشاره کرد.

کنفرانس WWDC اپل که مخفف Worldwide Developers Conference می باشد فردا در کالیفرنیا،سن جوس برگزار می شود.هر سال در این بازه زمانی اپل از آخرین به روز رسانی نرم افزاری خود رونمایی می کند و امسال نیز ما باید منتظر معرفی آخرین به روز رسانی نرم افزاری این کمپانی باشیم.پیش بینی ها نشان می دهد که ما امسال باید منتظر رونمایی از به روز رسانی های جدید iOS،macOS،watchOS و tvOS باشیم.جدا از به روز رسانی های نرم افزاری بسیاری از منابع بر این نکته تاکید داشته اند که امسال تغییراتی در دستیار اپل،سیری به وجود خواهد آمد و به روز رسانی های سخت افزاری نیز در مک بود و آیپد رخ خواهد داد.

مک بوک

جزئیات کنفرانس WWDC 2017

امسال اپل از به روز رسانی جدید مک بوک خود رونمایی می کند که انتظار می رود در مک بوک جدید از پردازنده اینتل ،نسل هفتم،Kaby Lake استفاده کند.البته بسیاری از منابع بر این نکته تاکید کرده اند که صفحه نمایش این لپ تاپ نیز بزرگ تر می شود ولی برخی منابع نیز بر این باور هستند که تنها قابلیت افزوده شده در مک بوک های جدید پردازنده آن خواهد بود.

دستیار سیری

جزئیات کنفرانس WWDC 2017

امسال اپل تغییراتی در سیری بوجود خواهد آورد که تغییراتی در نوع پلت فرم ارائه دهنده این دستیار خواهد بود.خبر هایی نیز به گوش می رسد که اپل در صدد ایجاد رابطه هایی میان دستیار سیری و وسایل هوشمند منزل بوده است تا با دستیار های گوگل و آمازون رقابت کند ،همان طور که دستیار های گوگل و آمازون به خانه ها راه پیدا کرده اند سیری نیز وارد خانه های کاربران می شود.

آیپد

جزئیات کنفرانس WWDC 2017

در روز های اخیر وب سایت فرانسوی خبری لو رفته از ۴ مدل آیپد عرضه کرد که این ادعا را عنوان کرده بود که اپل در کنفرانس خود از این آیپد ها رونمایی خواهد کرد.خبر های لو رفته دیگری به گوش رسیده است که اپل یک سایز به سری آیپد ها اضافه خواهد کردبه نظر می رسد آیپد جدید دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی باشد ولی تفاوت آن با سایر آیپد ها در صفحه نمایش لبه به لبه آن خواهد بود.هم چنین احتمالاتی نیز مطرح شده است که اپل آیپد های ۹٫۷ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی خود را نیز به روزرسانی خواهد کرد.

iOS 11

جزئیات کنفرانس WWDC 2017

امسال به عنوان دهمین سالگرد ورود آیفون ها به بازار معرفی شده است و این سال برای کمپانی اپل سالی بسیار خاص خواهد بود. خبر های لو رفته حاکی از تغییرات بسیار گسترده ای در آخرین به روز رسانی نرم افزاری اپل است.بسیاری از خبر ها بر این نکته تاکید کرده اند که Notifications به صورت کامل تغییر کرده و تم Dark نیز به این به روز رسانی اضافه شده است.هم چنین تغییراتی در سیری،اپل موزیک،Maps،Photos،iMessage و قسمت های دیگر نیز دیده شده است.هم چنین قلم اپل یا Apple Pencil در نسخه جدید پشتیبانی می شود.

MacOS

جزئیات کنفرانس WWDC 2017

به روز رسانی مک بوک بسیار قابل پیش بینی بود ولی هنوز خبری در رابطه با MacOS و به روز رسانی آن شنیده نشده است.خبر هایی در رابطه با برطرف کردن مشکلات در iTunes در MacOS 10.13 شنیده شده است.

watchOS و tvOS

خبر های بسیار کمی از به روز رسانی watchOS و tvOS شنیده شده است و خبر های لو رفته در این رابطه بسیار مختصر و مفید بوده است ولی بدون شک به روز رسانی نرم افزاری در این دستگاه ها اعمال خواهد شد.

این کنفرانس دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد،کلیک به صورت لحظه به لحظه این رویداد را پوشش خواهد داد.

ارسال نظر