تاریخ کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص شد؛ رونمایی از اکوسیستم جدید

رسانه کلیک - به تازگی در خبرها عنوان شد که کنفرانس WWDC 2018 اپل در خرداد و حد فاصل روزهای سیزدهم تا هجدهم این ماه برگزار می شود.

تاریخ کنفرانس WWDC 2018 اپل مشخص شد؛ رونمایی از اکوسیستم جدید

همانطور که می دانید، در خردادماه هر سال در کنفرانس WWDC شاهد رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل های اپل هستیم. امروز در رسانه ها اعلام شد که کنفرانس WWDC 2018 اپل بین روزهای 13 تا 18 خرداد ماه سال آینده در مرکز تجمع McEnery (شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا) برگزار می شود و ثبت نام برای این رویداد نیز از شب گذشته آغاز شده است.

اهالی کوپرتینو بیست و دوم مارس را به عنوان تاریخ پایان زمان ثبت نام انتخاب کرده اند؛ ضمن اینکه بلیط ها به صورت تصادفی برای افرادی که نامشان در لیست درج شده، صادر می شود. قیمت هر بلیت 1599 دلار اعلام شده است و از طرف دیگر، افراد بورسیه شده نیز برای این اتفاق بزرگ دعوت می شوند.

انتظار می رود که مسئولان اپل سیزدهم خرداد به روی صحنه رفته و نسخه پیش نمایش سیستم عامل های جدید (آی او اس، مک، واچ او اس و تی وی او اس) را به حضار و دنیای تکنولوژی ارائه دهند. برخی شایعات حاکی از آن است که ضمن معرفی پلت فرم های جدید، شاهد رونمایی از چند محصول نیز خواهیم بود.

جالب است بدانید در جریان کنفرانس WWDC 2018 اپل، توسعه دهندگان گرد هم می آیند و اطلاعاتی در مورد سیستم عامل های جدید به دست می آورند و با مهندسان و طراحان کوپرتینویی به بحث و گفت و گو پیرامون این مسائل می پردازند؛ در کنار آن، فضای کار با نسخه های جدید پلتفرم اپل را در اختیار خواهند داشت. برنامه نویسان مبتدی هم می توانند با توسعه دهندگان بزرگ اپلیکیشن ها مذاکره کرده و از این طریق، دانش خود را در این زمینه بهبود بخشند.

اگر می خواهید اطلاعات خود را پیرامون کنفرانس WWDC 2018 اپل بالا ببرید، می توانید به وبسایت مربوطه مراجعه کنید.

ارسال نظر