رئیس بخش ایکس باکس: برای مشاهده اخبار E3 نمی توانم صبر کنم!

رویداد و نمایشگاه بزرگ E3 یکی از بهترین مراسم صنعت بازی های ویدیویی به حساب می آید. بسیاری از کمپانی های بازی ساز و همچنین سازنده های کنسول های بازی، برای معرفی محصولات جدید خود، در این رویداد شرکت کرده و در طول کنفرانس های اختصاصی خود، از آن ها رونمایی می کنند. بیشتر تمرکز این نمایشگاه، بر روی معرفی بازی های جدید سال جاری و سال آینده میلادی است اما در کنار این بازی ها، قابلیت های جدید کنسول ها نیز به نمایش عموم درمیایند! قطعا دو کمپانی بزرگ مایکروسافت و سونی برای پیروزی در زمینه کنسول های نسل هشتم، رقابت های تنگاتنگی را با یکدیگر دارند و همیشه در پی شکست رقیب خود هستند. مراسم E3، بهترین زمان برای رونمایی از دست آوردها و قابلیت های جدید کنسول ها نیز محسوب می شود و هر کدام از کمپانی ها (سونی و مایکروسافت) که عملکرد بهتری داشته باشند، بدون تردید سال نسبتا راحت تری را در زمینه درآمد و میزان فروش محصولات در پیش دارد. شرکت بزرگ مایکروسافت در آغاز سال میلادی ۲۰۱۶، به مراسم E3 امسال اشاره کرد و کنفرانس خود را، بهترین کنفرانس مراسم E3 دانست! حال تنها کمتر از یک ماه به برگزاری این نمایشگاه زمان باقی مانده و تمامی بازی سازان، گیمرها، تحلیل گران، منتقدان و... خود را برای این رویداد آماده می کنند و کم کم شاهد صحبت رئیس های این کمپانی ها در زمینه کنفرانس ها هستیم. در جدیدترین صحبت های رئیسان، رئیس کل بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، اعلام کرد که برای مشاهده خبرهای مراسم ای ۳، نمی تواند صبر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

رئیس بخش ایکس باکس: برای مشاهده اخبار E3 نمی توانم صبر کنم!

بسیاری از کمپانی های بازی ساز و همچنین سازنده های کنسول های بازی، برای معرفی محصولات جدید خود، در این رویداد شرکت کرده و در طول کنفرانس های اختصاصی خود، از آن ها رونمایی می کنند. بیشتر تمرکز این نمایشگاه، بر روی معرفی بازی های جدید سال جاری و سال آینده میلادی است اما در کنار این بازی ها، قابلیت های جدید کنسول ها نیز به نمایش عموم درمیایند! قطعا دو کمپانی بزرگ مایکروسافت و سونی برای پیروزی در زمینه کنسول های نسل هشتم، رقابت های تنگاتنگی را با یکدیگر دارند و همیشه در پی شکست رقیب خود هستند. مراسم E3، بهترین زمان برای رونمایی از دست آوردها و قابلیت های جدید کنسول ها نیز محسوب می شود و هر کدام از کمپانی ها (سونی و مایکروسافت) که عملکرد بهتری داشته باشند، بدون تردید سال نسبتا راحت تری را در زمینه درآمد و میزان فروش محصولات در پیش دارد. شرکت بزرگ مایکروسافت در آغاز سال میلادی ۲۰۱۶، به مراسم E3 امسال اشاره کرد و کنفرانس خود را، بهترین کنفرانس مراسم E3 دانست! حال تنها کمتر از یک ماه به برگزاری این نمایشگاه زمان باقی مانده و تمامی بازی سازان، گیمرها، تحلیل گران، منتقدان و... خود را برای این رویداد آماده می کنند و کم کم شاهد صحبت رئیس های این کمپانی ها در زمینه کنفرانس ها هستیم. در جدیدترین صحبت های رئیسان، رئیس کل بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر، اعلام کرد که برای مشاهده خبرهای مراسم ای ۳، نمی تواند صبر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش آقای فیل اسپنسر در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر اعلام کرد که برای مشاهده خبر های مراسم E3 2016، نمی تواند صبر کند و بسیار هیجان زده است! ایشان در جدیدترین توییت خود از هیجان و حال و هوای E3 صحبت کرده و مراسم E3 را برای تمامی توسعه دهنگان، گیمرها، تحلیل گران و... بسیار هیجان انگیز دانسته است. ماجرای این توییت آقای فیل اسپنسر از اینجا آغاز شده که یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر، از ایشان پرسیده است:

آیا مراسم E3 هر سال، برای شما به عنوان یک مدیر کمپانی توسعه دهنده و مدیر بخش اجرایی آن، برجسته و نکات قابل توجهی به همراه دارد یا خیر؟

آقای فیل اسپنسر در پاسخ به توییت این کاربر، جواب مثبت داد و مراسم E3 را برای تمامی توسعه دهندگان، گیمرها، تحلیل گران برجسته دانست و گفت که این رویداد، نکات قابل توجهی را نیز برای اشخاص ذکر شده به همراه دارد. ایشان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد:

E3، بهترین زمان و رویداد برای همه افراد (توسعه دهندگان، گیمرها، منتقدان و...) و حتی تیم ما ترقی می شود. مانند همه افراد دیگر (منظور گیمرها و افراد معمولی)، من هم نمی توانم برای مشاهده خبرهای مراسم E3 و سپری کردن وقت خود با جامعه و مردم، صبر کنم!

https://static2.click.ir/servev2/OTdhZAFdzmt0/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

کنفرانس رسمی کمپانی مایکروسافت در ساعت ۹ و نیم صبح روز ۱۳ ژوئن مصادف با دوشنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، برگزار خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این کنفرانس ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید و در طی آن، به تمامی شایعه ها پاسخ داده می شود. اگر جدیدترین شایعه منتشر شده صحت داشته باشند، در طول این کنفرانس از نسخه قدرتمند ایکس باکس وان رونمایی خواهد شد. خودتان را برای اتفاق افتادن هر چیزی، آماده کنید...

ناگفته نماند که کنفرانس کمپانی بزرگ سونی در روز ۱۳ ژوئن سال میلادی جاری و در ساعت ۱۸ بعد از ظهر به وقت استاندارد ایالات متحده آمریکا (مصادف با ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و ساعت ۵ و نیم صبح ایران) برگزار خواهد شد. شایان به ذکر است که این کنفرانس در سالن Shrine Auditorium شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا که تنها چند دقیقه با محل دقیق برگزاری مراسم E3 راه است، کنفرانس خود را برگزار می شود.

احتمال می رود که کمپانی مایکروسافت در زمینه سخت افزارهای جدید نیز صحبت کند. البته مایکروسافت تنها شرکتی نیست که از سخت افزارهای جدید رونمایی می کند چرا که کمپانی رقیب خود یعنی سونی نیز احتمالا از نسخه ارتقا یافته کنسول پلی استیشن ۴ رونمایی کند. بر اساس برخی از شایعه ها، در کنفرانس رسمی سونی، شاهد رونمایی از نسخه قدرتمند کنسول PlayStation 4 خواهیم بود که این کنسول، بازی های ویدیویی را با کیفیت بهتری اجرا می کند و از همه مهم تر، از رزولوشن ۴K نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز هیچ کدام از این اطلاعات، توسط منبع رسمی ای تایید و یا تکذیب نشده و باید تا برگزاری مراسم E3 2016، صبر کنیم. رسانه کلیک تمامی کنفرانس ها و خبرهای مراسم E3 را پوشش خواهد داد. همراه کلیک باشید...

اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما از سیاست های جدید کمپانی مایکروسافت نیز آگاه هستید! به تازگی این شرکت تصمیم گرفته است که پلتفرم رایانه شخصی و کنسول ایکس باکس وان را با یکدیگر متحد کند و تمامی عناوین انحصاری کنسول Xbox One را، برای پلتفرم مایکروسافت ویندوز ۱۰ عرضه کند. به همین منظور، اولین بازی انحصاری کنسول ایکس باکس وان که برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد، بازی Forza Motorsport 6 می باشد که تحت عنوان Forza Motorsport 6 Apex برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نیست و تنها نسخه بتای آن در اختیار پی سی بازها قرار گرفته است.

به دلیل تغییر سیاست های مایکروسافت، شایعه های گوناگونی در زمینه عرضه مجموعه Gears Of War و Halo برای پلتفرم ویندوز ۱۰ به گوش می رسد که احتمالا، تمامی این شایعه ها در روز کنفرانس مایکروسافت مشخص خواهند شد. به نظر شما، این شایعه تکذیب خواهد شد و یا در آینده، شاهد عرضه مجموعه هیلو و گیرز آو وار برای رایانه های شخصی خواهیم بود؟

در انتهای این خبر، دیدگاه شما درباره کنفرانس کمپانی مایکروسافت در مراسم E3 2016 چیست؟ شما چه انتظاراتی از شرکت مایکروسافت و بخش ایکس باکس آن دارید؟ به نظر شما، کنفرانس کدام یک از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی بهتر خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.

مبنع: Gamespot

ارسال نظر