بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که شامل عناوین ویدیویی Assault Android و Death Squared برای کنسول ایکس باکس وان می شود.

بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد

پس از انتشار اسامی بازی های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس، این بار نوبت به ردموندی ها رسید و چندی پیش فهرست اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد در بلاگ رسمی ایکس باکس به اشتراک گذاشته شد.

طبق روال همیشه، کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در ماه جولای میزبان دو بازی ویدیویی رایگان هستند که البته دارندگان کنسول نسل هشتم مایکروسافت به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، در مجموع قادر به تجربه چهار اثر ویدیویی رایگان هستند.

آنطور که به نظر می رسد، ظاهرا عملکرد ضعیف برنامه انتشار بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو تمامی ندارد و ردموندی ها در مقایسه با شرکت سونی و سرویس پلی استیشن پلاس، در ماه جولای نیز بازی های نه چندان معروف و مطرحی را به کاربران سرویس Xbox Live Gold ارائه می دهند.

به گفته شرکت بزرگ مایکروسافت، دو عنوان ویدیویی Assault Android و Death Squared به ترتیب از روز 10 و 25 تیر به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می گیرد. با اینکه ممکن است بازی Assault Android باب میل کلیه کاربران و بازیکنان نباشد و تمامی سلیقه ها را پوشش نمی دهد، لیکن می توان آن را برجسته ترین عنوان رایگان ماه جولای سرویس ایکس باکس لایو گلد دانست چرا که در زمان انتشار عملکرد مناسب و رضایت بخشی داشت و با توجه به وجود دو حالت تک نفره و چند نفره، مورد استقبال گیمرها و منتقدان قرار گرفت و توانست امتیازات و نمرات بالایی را به خود اختصاص دهد.

بازی Death Squared یک اثر ویدیویی در سبک پازل است که توسط استودیوی «اس ام جی» (SMG Studio) در سال گذشته میلادی بر روی پلتفرم های گوناگونی نظیر نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه شخصی و گوشی های همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید منتشر شد.

اما از طرف دیگر، وضعیت دارندگان کنسول نسل هفتم ایکس باکس 360 در ماه جولای بهتر از وضعیت کاربران کنسول ایکس باکس وان است، چرا که این افرد در این ماه دو عنوان ویدیویی نسبتا شناخته شده Virtua Fighter 5: Final Showdown و Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این دو بازی به لطف پشتیبانی از قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز قابل اجرا است.

توجه داشته باشید که برای دریافت رایگان عناوین ویدیویی زیر و افزودن آن ها به حساب کاربریتان نیازی به دریافت کامل دیتا و محتوای بازی ها نیست، بلکه پس از تایید نهایی خرید رایگان، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما اضافه شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد باشید، با مراجعه به صفحه هر یک از این عناوین در فروشگاه ایکس باکس لایو می توانید دیتا و محتویات بازی ها را به طور رایگان دریافت کنید و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Assault Android

از روز یک شنبه 10 تیر ماه سال 97 الی سه شنبه 9 مرداد - ۱ جولای سال میلادی 2018 الی 31 جولای

  • Death Squared

از روز دوشنبه 25 تیر ماه سال 97 الی چهارشنبه 24 مرداد - 16 جولای سال میلادی 2018 الی 15 آگوست

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس 360

  • Virtua Fighter 5: Final Showdown

از روز یک شنبه 10 تیر ماه سال 97 الی یک شنبه 24 تیر - 1 جولای سال میلادی 2018 الی 15 جولای

  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

از روز دوشنبه 25 تیر ماه سال 97 الی سه شنبه 9 مرداد - 16 جولای سال میلادی 2018 الی 31 جولای

بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

گفتنی است؛ کلیه عناوین ویدیویی مذکور فقط و فقط برای کاربران و اعضای سرویس ایکس باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس باکس در نظر گرفته شده است. به طور دقیق تر، چنانچه شما عضو این سرویس پولی شبکه Xbox Live نباشید، امکان دریافت رایگان بازی های ذکر شده وجود ندارد و برای تجربه آن ها، می بایست از فروشگاه ایکس باکس لایو نسبت به خرید بازی های نام برده اقدام کنید.

عضویت در سرویس Xbox Live Gold شبکه ایکس باکس لایو پولی است و علاقه مندان به ازای پرداخت مبالغ مختلف می توانید در بازه های زمانی گوناگون نظیر یک هفته، یک ماهه، سه ماهه، یک ساله و غیره در این سرویس عضو شده و از مزایای آن نظیر امکان تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، امکان استفاده از تخفیف های ویژه و غیره بهره مند شوند.

از طرف دیگر، کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در ماه جولای دو بازی ویدیویی محبوب و پرطرفدار Absolver و Heavy Rain را دریافت می کنند. به علاوه، شرکت سونی برای دارندگان کنسول پلی استیشن 3 نیز دو عنوان Deception IV: The Nightmare Princess و Rayman 3 HD را در نظر گرفته است. البته، کاربران پلی استیشن در ماه جولای ضمن دریافت رایگان بازی های مذکور، می توانند عنوان ویدیویی Space Overlords را به لطف قابلیت کراس بای در کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 خود نیز اجرا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه و نظرات شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه جولای 2018 ایکس باکس لایو گلد را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر