بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد را دریافت کنید

رسانه کلیک - شرکت نامدار مایکروسافت اخیرا فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که شامل عناوین ویدیویی Assassin's Creed Chronicles: Russia و Smite Gold Bundle می شود.

بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد را دریافت کنید

پس از افشای لیست بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد در سراسر فضای مجازی، شرکت مایکروسافت به سرعت اسامی این عناوین ویدیویی را تایید کرد و بار دیگر به معرفی بازی های رایگان این سرویس محبوب خود پرداخت. متاسفانه، مثل همیشه بازی های رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد شامل عناوین ویدیویی چندان برجسته و محبوبی نمی شود، لیکن با این وجود قطعا تجربه آن ها خالی از لطف نیست و شما را برای مدت کوتاهی به خود سرگرم می کند.

بر اساس اعلام شرکت بزرگ مایکروسافت، دارندگان کنسول ایکس باکس وان در ماه ژوئن سال جاری میلادی قادر به تجربه رایگان یکی از نسخه های ضعیف سری «اساسین کرید» به نام Assassin's Creed Chronicles: Russia هستند. گفته شده این عنوان ویدیویی از روز جمعه 11 خرداد ماه سال 97 الی روز شنبه 9 تیر به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

دیگر عنوان ویدیویی که ردموندی ها در این ماه برای کاربران کنسول های نسل هشتم خود در نظر گرفته اند، Smite Gold Bundle نام دارد. این بازی که هم اکنون با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه ایکس باکس لایو به فروش می رسد، از روز شنبه 26 خرداد ماه سال 97 الی روز یکشنبه 24 تیر به صورت کاملا رایگان در اختیار دارندگان کنسول Xbox One قرار می گیرد.

اما در طرف دیگر، کاربران کنسول نسل هفتم ایکس باکس 360 در این ماه می توانند دو بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed و LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues را به صورت رایگان تجربه کنند. این دو عنوان به ترتیب از روز 11 خرداد و 26 خرداد به مدت دو هفته به صورت رایگان در فروشگاه ایکس باکس لایو قرار می گیرد و تنها کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد قادر به دریافت رایگان آن ها خواهند بود.

نکته قابل توجهی که وجود دارد، این است که دو بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed و LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues به لطف پشتیبانی از قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول های ایکس باکس وان نیز قابل اجرا است. بنابراین، مثل همیشه کاربران کنسول ایکس باکس وان در ماه ژوئن نیز چهار بازی ویدیویی رایگان از شرکت مایکروسافت دریافت می کنند.

توجه داشته باشید که برای دریافت رایگان عناوین ویدیویی زیر و افزودن آن ها به حساب کاربریتان نیازی به دریافت کامل دیتا و محتوای بازی ها نیست، بلکه پس طی مراحل خرید رایگان و تایید نهایی آن، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما اضافه شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد باشید، با مراجعه به صفحه اختصاصی این عناوین در فروشگاه ایکس باکس لایو می توانید دیتا و محتویات بازی ها را دریافت کنید و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Assassin's Creed Chronicles: Russia

از روز جمعه 11 خرداد ماه سال 97 الی شنبه 9 تیر - ۱ ژوئن سال میلادی 2018 الی 30 ژوئن

  • Smite Gold Bundle

از روز شنبه 26 خرداد ماه سال 97 الی یکشنبه 24 تیر - 16 ژوئن سال میلادی 2018 الی 15 جولای

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Sonic & All-Stars Racing Transformed

از روز جمعه 11 خرداد ماه سال 97 الی جمعه 25 خرداد - 1 ژوئن سال میلادی 2018 الی 15 ژوئن

  • LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues

از روز شنبه 26 خرداد ماه سال 97 الی شنبه 9 تیر - 16 ژوئن سال میلادی 2018 الی 30 ژوئن

فراموش نکنید که کلیه عناوین ویدیویی فوق برای کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس باکس در نظر گرفته شده است. از این رو، درصورتی که شما عضو این سرویس شبکه Xbox Live نباشید، امکان دریافت رایگان بازی های ذکر شده وجود ندارد و برای تجربه این عناوین، می بایست از فروشگاه ایکس باکس لایو آن ها را خریداری کنید.

سرویس ایکس باکس لایو گلد شبکه Xbox Live یکی دیگر از سرویس های پولی این شبکه به شمار می رود که بازیکنان و کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف می توانند در بازه های زمانی چند روزه، یک ماهه، سه ماهه و یک ساله از مزایا و امکانات این سرویس از جمله امکان تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، امکان استفاده از تخفیف های ویژه و غیره بهره مند شوند.

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

در همین رابطه، لازم به ذکر است که شرکت ژاپنی سونی نیز چندی پیش فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن سال میلادی 2018 سرویس پلی استیشن پلاس را به اشتراک گذاشت. بر این اساس، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در این ماه میزبان دو بازی Trials Fusion و XCOM 2 هستند. به علاوه، سونی دو بازی ویدیویی Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier و Zombie Driver HD: Complete Edition برای کاربران کنسول نسل هفتم خود یعنی پلی استیشن 3 در نظر گرفته است. در نهایت، دارندگان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز در این می توانند از تجربه رایگان دو عنوان Atomic Ninjas و Squares لذت ببرند. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، نظرات و دیدگاه های شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه ژوئن 2018 ایکس باکس لایو گلد را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر